close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רה"מ נתניהו: "לא יתנהל המשא ומתן על בסיס גבולות 67"

מערכת שורשיא אב, תשעג18/07/2013

ראש הממשלה נתניהו הכחיש את הדיווח לפיו הוא הסכים למתווה שהציע מזכיר המדינה האמריקני כי המשא ומתו יפתח עם אבו מאזן על בסיס גבולות 67, בתמורה להכרה ערבית במדינה יהודית.

צילום: ויקפדיה
הבוקר (חמישי) דיווח שר בכיר לסוכנות רויטרס, כי ישראל תסכים למשא ומתן, על בסיסגבולות 67, בכפוף לחילופי שטחים ולהכרה בישראל כמדינה יהודית. לדברי הגורם הישראלי שאמר את הדברים תוך שמירה על עילום שם, אם הערבים יסכימו לנוסחה
של ג'ון קרי. מוקדם יותר דווח בעיתון "אל-חיאת" הלונדוני שקרי יודיע מחר על חידוש המשא ומתן המדיני במסיבת עיתונאים בעמאן שבירדן.

גם הערבים מדווחים על התקדמות במגעים ולפי סוכנות AFP קרי יאריך את שהותו באזור כדי להבטיח שהמאמצים לחידוש המשא ומתן המדיני יישאו פרי. בתוך כך, אבו מאזן צפוי להיפגש בשעות אחר הצהריים עם חברי הוועדה המרכזית של הפתח כדי לדון באפשרות של חידוש המשא ומתן עם ישראל. בשעות הערב ייפגש אבו מאזן גם עם חברי ההנהגה הפלסטינית כולה, ובכלל זה נציגי הארגונים השונים החברים באש"ף (הוועד הפועל) כדי לדון בנושא.

ראש הממשלה נתניהו, הכחיש בצהריים את הדיווח כי ישראל הסכימה להיכנסלמשא ומתו עם הערבים, על בסיסגבולות 67.
"ראש הממשלה לא הסכים לקיים משא ומתן על בסיס גבולות 67". כך מבהיר היום (יום ה') דוברו של נתניהו בעקבות הפרסומים לפיהם הייתה הסכמה כזו. 

הוסף תגובה
צילום: ויקפדיה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה