טהרה לאחר לידה

הרב יניב חניאכדכסליותשסט21/12/2008
שאלה:
אני בת 53 ימים אחרי לידה מנסה כבר כמה פעמים להטהר, ב"ה הצלחתי מוצאי שבת לפני שבוע היה ליל טבילה הכל היה בסדר, למחרת ביום ראשון היתה הפרשה בצבע חום בורדו והמשיכה עד יום רביעי, מכיון שהתבישתי לשאול ולא קיבלתי ממכם תשובה,עשיתי הפסק ומוך ביום רביעי והיה טהור (הפרשה צהובה) אתמול במוצאי שבת שוב ראיתי הפרשה בצבע חום נס קפה ורדרד שעדין נמשכת, רציתי לדעת מה אני עושה במצב כזה?? הוסיף שאני שותה מסטיק תמני הרבה זמן, ושזה מ.אץד קשה לי ולבעלי! אשמח לקבל תשובה מידית!
תשובה:
אם הצבע ורדרד הרי שהוא אכן מטמא ואת צריכה שוב הפסק טהרה, 53 יום אחרי לידה זה עדיין זמן שבו הגיוני לראות הפרשות. למעשה, עד שלושה חודשים אחרי לידה זה נחשב בהחלט נורמלי לראות הפרשות.אני מציע להתאזר קצת בסבלנות, כי זה בהחלט נשמח כמו הפרשות מטמאות ולא כמו טהורות. אני לא חושב שזה קשור למסטיק תימני, כי זה לא כתמים או משהו כזה, אלו הפרשות די רגילות של אחרי לידה.
עוד תוכן בשורש
שיעורי תורה
עוד מהרב יניב חניא
עוד בנושא צניעות - בינו לבינה
מוצרים







