ספירת העומר

הרב יניב חניאכבניסןתשע06/04/2010
שאלה:
שלום רב!
נולדה לנו בת לפני פסח ומעוניינים לערוך טקס זבד הבת. היות ואנו נמצאים במהלכה של ספירת העומר, אנו רוצים לדעת אם ניתן ואפשר לערוך את המסיבה בתקופה שלאחר ל"ג בעומר (עם מוסיקה).
תודה רבה
תשובה:
מזל טוב!כן, בהחלט אפשר לערוך את המסיבהף, עם מוסיקה ושמחה גדולה, אחרי ל"ג בעומר
עוד תוכן בשורש
שיעורי תורה
עוד מהרב יניב חניא
עוד בנושא הלכה
מוצרים








