close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ספירת העומר

הרב יניב חניא

הרב יניב חניא
כבניסןתשע06/04/2010

שאלה:

שלום רב!
נולדה לנו בת לפני פסח ומעוניינים לערוך טקס זבד הבת. היות ואנו נמצאים במהלכה של ספירת העומר, אנו רוצים לדעת אם ניתן ואפשר לערוך את המסיבה בתקופה שלאחר ל"ג בעומר (עם מוסיקה).
תודה רבה

תשובה:

מזל טוב!

כן, בהחלט אפשר לערוך את המסיבהף, עם מוסיקה ושמחה גדולה, אחרי ל"ג בעומר