close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דודו טופז והחברה המושחתת שלנו

גילי סעידיז סיוון, תשסט09/06/2009

למי שהיה זקוק להוכחות נוספות, בא המקרה של דודו טופז ולימד עד כמה החברה שלנו באמת מושחתת. אפילו האנשים ה"נחמדים" שבה, המצחיקים, המשעשעים... מושחתים.

למי שהיה זקוק להוכחות נוספות, בא המקרה של דודו טופז ולימד עד כמה החברה שלנו באמת מושחתת. אפילו האנשים ה"נחמדים" שבה, המצחיקים, המשעשעים... מושחתים. זה משהו פנימי שזורם בפנים, כי הפוליטיקאים מושחתים והשוטרים מושחתים ואנשי המשפט מושחתים ואפילו הבדרנים מושחתים. אל תתפעלו מכל הגינויים והזעזוע של חלקים בחברה- החטא הגדול של דודו טופז לא היה מה שהוא עשה, אלא העובדה שהוא נתפס. זה חטא חמור שחל גם על ראשו של קצב ועל עוד כמה... אבל הם לא מזועזעים באמת מהמעשים, כי כך עושים כולם.
זה נורא. כל כך חונכנו לרייטינג, להצלחה מסחררת ולעוד מרעין בישין שאדם מצליח כמו טופז כבר לא יכול לדמיין לעצמו שהוא מחוץ למירוץ. החיים שלנו נשפטים על פי כמה אנשים צפו בך... פעם אחת זה מוביל אותך לכך שתגלח את השיער ותצבע את הקרחת באדום (משהו שטופז עשה פעם בתוכנית בשידור חי בשביל עוד קצת רייטינג) ופעם אחת זה מוביל אותך שתיתן מכות למי שהעיף אותך. אבל זה לא טופז אשם- זה אנחנו. עם ההערצה המטורפת לרייטינג, עם הצפיה במסך תמיד אנחנו מובילים את האנשים האלה מדחי אל דחי, והם בתמורה מובילים אותנו מדחי אל דחי.
יצא לראות לאחרונה תקציר מפרק בסדרה התיכון שלנו. זה נורא לא פחות. לוקחים בנות צעירות, כמעט מפשיטים אותן, מצלמים אותן במצבים אינטימיים שוב ושוב. הנזק שנגרם להם הוא לא פחות מלטופז וכל אחת מהן תהיה טופז כשהיא תגדל. החברה שלנו מושחתת בגלל דברים כאלו ודודו הוא רק קצה הקרחון. אם לא נתעורר ונשנה את החברה שלנו מין היסוד, מין השורש של הדברים- לא יקרה שום דבר אמיתי ושינוי לא יבוא מזה שיכלאו את טופז...
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה