close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פייגלין- למה לא הגשתי ערעור

משה פייגליןטז כסליו, תשסט13/12/2008

משה פייגלין מסביר מדוע הוא לא ערער על החלטת "בית הדין" של הליכוד להדיחו למקום ה36. על חוסר האמון במערכת המשפט הישראלית ושוב על משנתו בנוגע לליכוד.

ביום שישי בבוקר התיישבתי לכתוב אל אלפי הפעילים הנפלאים שמסרו נפשם עבורי ולהסביר את החלטתי שלא לפנות אל מערכת המשפט. זה לא כל כך קל להתרכז כי הטלפונים לא מפסיקים לצלצל ואנשים לא מפסיקים להתחנן שאחזור בי מהחלטתי. אז סגרתי את כל הטלפונים אבל היות והיה טלפון חשוב אחד שהייתי צריך לענות לו, השארתי קו אחד פתוח לכמה דקות. בדיוק באותו רגע התקשר
– יורם שפטל. "אוחחח" – נאנחתי לעצמי - "עוד עו"ד שיסביר לי עכשיו עד כמה הסיכויים גבוהים ואיזו טעות אני עושה". "משה" אמר יורם מעבר לקו – "יש לך דקה וחצי לשמוע אותי?" "דקה" – עניתי בניסיון לקצר את הנאום הצפוי... "תשמע" – המשיך יורם – "מרגע ששמעתי את החלטת וועדת הבחירות פחדתי שתתקשר אלי, משום שבהתחלה חשבת לפנות לבתי המשפט ואני פחדתי שתפנה אלי כדי שאייצג אותך. ידעתי שיהיה לי מאוד לא נעים לסרב לך. אבל מאוחר יותר כש 'ירד לך האסימון' והודעת באולפן 'מבט' שאינך מאמין במערכת הזאת – דיברת מתוך גרוני. אמרת דברים מדויקים וחשובים – אני – כעורך דין וותיק אומר לך שאתה עושה את הדבר הנכון והמדויק ביותר – האמת היא שאין ולא היתה לך שום ברירה אחרת".

*

עמדתם שעות בתורים, עבדתם כמטורפים והנה אני זורק כביכול את ההישג הנפלא שהשגתם ומאפשר לכמה חשודים בפלילים להעביר אותי במצוות ביבי למקום ה 36 בלי לערער. אבל דעו שלא זרקתי את ההישג אלא הפכתי אותו למשהו הרבה יותר חזק ומשמעותי. בראיה אמונית, ייתכן שסיבב ריבונו של עולם את העניינים כך שאגיע למקום העשרים ברשימה, בדיוק מהסיבה הזו - כדי להעמיד אותנו במבחן הזה ובכדי שננצח בו וננהיג את המדינה הרבה יותר מהר ממה שלכולם נדמה.

במבט ראשון זה נראה מטורף – הרי ה"קייס" שלי הוא "קייס" בטוח. הסיפור של הרשימה הארצית בה שובצתי, שונה ונפרד לגמרי מהסיפור של מיכי רצון ואהוד יתום ששובצו במחוזות. על פי החוקה, הרשימה הארצית כוללת את 20 המקומות הראשונים ורק במידה שאין בה שתי נשים, אזי המקום העשרים ישוריין לאשה. אבל מה לעשות וארבע נשים שובצו לפני ברשימה הארצית. אין דרך אחרת להבין את הכתוב בחוקה בענייני. זה לא הסיפור של מיכי רצון ואהוד יתום, זה סיפור אחר לגמרי וכל עורכי הדין מימין ומשמאל מאוחדים היו בדעה שאי אפשר להפסיד בעתירה הזו. אז למה החלטתי את ההחלטה הזו?

*

כולנו חשים שמתחולל כאן משהו הרבה יותר גדול, הרבה הרבה יותר גדול – מאשר סתם ריצה לכנסת. זה יותר גדול ממני, יותר גדול מביבי, יותר גדול מהליכוד. מה שעומד כאן להכרעה הוא לא אם פייגלין יהיה בכנסת או כמה מנדטים יקבל הליכוד. מה שעומד כאן להכרעה הוא השאלה האם מדינת ישראל תחזור לידי עם ישראל או תישאר שבויה בידי אותו רודן נסתר שיוסיף ויפורר אותה עד קיצה. " הבג"ץ הוא ביתי" – אמר השופט חשין – "מי שירים יד על ביתי אגדע את ידו...". בעידנה דריתחא – יצא המרצע מהשק. בית המשפט בישראל אינו של העם והשופטים אינם שליחי ציבור. זו אחוזתם הפרטית של קבוצה קטנה שמינתה עצמה ומייצגת ערכים מהופכים לערכי האומה. בית המשפט הוא אבן הראשה של כל אותן מערכות תקשורתיות, כלכליות, ביטחוניות ואחרות - השולטות בישראל מעל לדמוקרטיה ומוליכות אותה אל קיצה. למה העבירו אתמול עוד מיליוני מזומנים לאויבינו? למה שיחררו עוד מאות רוצחים? למה לא מגיבים לקסאמים? למה ממשיכים לחזק את אויבינו ולפורר את המדינה היקרה שלנו? למה לא משחררים את פולארד? התשובה היא שמדינתנו נשלטת על ידי רודנות נעלמה בעלת מאוויים אחרים לגמרי מהציבור הרחב.

את כל זה הם עושים באמצעות הליכוד. הליכוד סופג את קולות הרוב היהודי ונותן להמונים את האשליה כאילו יש להם זכות בחירה וממילא גם חובת ציות להחלטות שמתקבלות "בזכות" בחירתם. אלא שבפועל דואג הרודן הנסתר לכך שהעומד בראש הליכוד יעשה את דברו וכך "כולם מרוצים". הרוב היהודי מנצח בבחירות והמדינה נותרת אחוזתם הפרטית של חשין, אברמוביץ' וחבר מרעיהם.

בואו ונשים עכשיו את האמת על השולחן. אילו לא התמודדתי על ראשות הליכוד בעבר, אילו לא היה ברור לגמרי שאתמודד על הראשות גם בעתיד, לביבי לא היתה שום בעיה איתי. אבל לביבי ולרודנות הנסתרת השולטת בו ברור שלא מדובר כאן בעוד ח"כ ברשימת הליכוד. מדובר כאן במנהיגות חדשה ההולכת ומתפתחת בליכוד- מנהיגות שתחליף את ביבי בבוא העת ותנתק את האזיקים בהם נכבל הרוב היהודי לרודנות השמאל.

לכן חשוב היה כל כך לנתניהו שלא אכנס לכנסת. אמנם סייענו בעיצוב רשימת ח"כים מעולה שנאמני הארץ מככבים בראשה. אבל צריך להבין שכל עוד אין בתוך הליכוד מנהיגות אלטרנטיבית לזו של ביבי – כל הנאמנים לא יוכלו לו, כפי שלא יכלו בסופו של דבר לעצור את שרון (משום שביבי לא היה מנהיג).

לכאורה, משמעות הדבר היא שהייתי חייב עוד יותר לגשת לבית המשפט ולדאוג לביסוסי ברשימה. אך האמת היא הפוכה. אם הכרזתי מלחמה על אותו רודן נסתר ובשעת המבחן זחלתי אליו ונכנסתי לכנסת מכוחו – הרי שכל פטפוטי לא היו אלא כצפצוף הזרזיר. אם הבג"ץ היה דוחה את בקשתי לא הייתי יכול לטעון דבר מחוץ לכנסת, שכן אני הייתי זה שהכיר בסמכותו ופנה אליו. אם הבג"ץ היה מקבל את בקשתי לא הייתי יכול לפעול נגדו מתוך הכנסת, שכן כל מעמדי אינו אלא מכוח הכרתי בו ופנייתי אליו.

זכרו מה עומד כאן להכרעה! האם מדינת ישראל תחזור לידי עם ישראל או שתישאר שבויה בידי אותו רודן. כדי להוביל את המהפכה הנדרשת אני צריך להיבחר אך ורק בזכותכם, אני לא יכול להוביל את המהפכה הזו כשעל צווארי רובצות שלשלאות הרודנות הרעה הזו.

דעו – מה שהיה עד עכשיו יתגמד לעומת מה שעוד יהיה. אנו עומדים בפתחה של מהפכה גדולה. לנתניהו אין את הכלים התודעתיים וגם לא את היכולת להתמודד עם האתגרים שיעמדו מולו באופן מידי. אין זה משנה כמה רחבה תהיה הממשלה שיקים (אם יקים), בתוך זמן קצר –תהיה שוב התמודדות על ראשות הליכוד. ההתמודדות הזו תבוא מתוך משבר גדול. רק אם נשמור את עצמנו נקיים מאוד ומדויקים מאוד – העם ייתן בנו את אמונו. כבר עכשיו התמיכה העממית שזכיתי בה עולה על כל דמיון. אסור לנו עכשיו לזייף במילימטר. כל זיוף יגזול מאיתנו את פירות הניצחון. בורא עולם הביא אותנו למצב שבו אנו מנצחים כל הזמן, והניצחון הזה ילך ויגבר.

אבל אני לא יכול לעשות את זה לבדי. אני צריך אתכם, אני צריך את אמונכם, את מסירות נפשכם ואת תפילתכם. אל תיפול רוחכם. ביבי דוחק אותי אל מחוץ לרשימה כדי לדחוק אתכם אל מחוץ למגרש הליכודי. הוא רוצה לדחוק אתכם אל מחוץ למגרש שהופך אתכם למנהיגי האומה, המגרש שמעביר את המדינה היקרה שלנו מידיהם של האברמוביצ'ים לידיכם. אם תעזבו את הליכוד ולא תצביעו ליכוד – ביבי יעלוץ. תבינו שעכשיו זו שעת המבחן הגדול. האם נפקיר את הליכוד בידיו של ביבי ונקבל שוב ליכוד של חורבן – או שנת? ?שת, נסתער על ה'בסטיליה' הזו והליכוד יהיה ליכוד של פייגלין – ליכוד של עם ישראל, ליכוד של בנין וגאולה.

עכשיו המבחן – האם הליכוד זה אתם, או נתניהו? האם אתם העם או ששוב נפקיר את העם בידי חשין,אברמוביץ', וחבר מרעיהם.

הכל נתון עכשיו בידיכם. ביבי הוא תופעה חולפת ואתם צריכים להחליט אם לתת לאיש הזה לייאש אתכם ולדחוק אתכם אל מחוזות סקטוריאליים חסרי משמעות.

זוהי שעת המבחן הגדולה- עלינו להפוך את הייאוש שזורקים בנו השמאל ונתניהו לתנופת הסתערות וניצחון גדול.

נתפקד ביתר שאת, נצביע בהמונינו לליכוד, נכניס אותי ואת חברי לכנסת – ובע"ה יהיה לנו ליכוד אמיתי! ליכוד שיבנה במקום להרוס, ליכוד שבראשו תעמוד במהרה הנהגה אמונית שתושיע את ישראל.

לתקן עולם במלכות ש-די
משה פייגלין
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה