close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חדש ומהפכני בחנות של שורשים- המומלצים!

מערכת שורשו תמוז, תשע18/06/2010

מהפיכה החנות של אתר שורש- מהיום אגף חדש יבחר עבורכם מוצרים מומלצים, יבחן אותם ואפילו יערוך אם צריך. באגף החדש בניהולו של רענן זיו- רק מומלצים!

"אנו שמחים לבשר שהחנות של שורש עוברת שדרוג. מעתה ואילך הספרים והדיסקים יהיו על פי המלצות מנומקות של מומחים בתחומם, על פי קריטריונים של מקוריות, איכות (ביצוע מוזיקלי מדויק, צילום וכתיבה איכותיים התאמה לגבולות ההלכה, ריחוק מתרבות הרייטינג, בעלי מסר חיובי. ואולי הכי חשוב... מפתיעים

אנו נביא לכם בעז"ה את האמנים המוכשרים והאיכותיים והלא מוכרים שיגרמו לכם להגיד אה...איך זה שלא הכרנו אותם עד היום.. מידי פעם יווסף מותר לרשימת המומלצים כך שהיא תתרחב כל הזמן. צוות מיוחד מטעם שורש יעבור, יערוך ויאשר כל יצירה. אנו קוראים לקהל הרחב להצטרף למועדון האיכות שלנו ולקנות מאמנים דתיים וערכיים שאין להם מקום במדינת תל אביב"

בברכה, רענן זיו (תסריטאי, מפיק ובובנאי)

רשימת הממליצים כרגע:
יאיר פלד- אנימטור עורך ומבקר מוזיקלי (בשבע, כיפה, לאטמה)
הביקורות של אמציה האיתן בעיתון בשבע (אמציה -צלם ומפיק)
מרים הופמן- מבקרת ספרות (בשבע) עורכת בספריית בית אל.

ממליצים המעוניינים להצטרף: [email protected]

נתחיל מהמלצתו של יאיר פלד על האלבום הכל לטובה של יוסף אסייג:
הכנסתי את הדיסק למערכת והוקסמתי. מוזיקה עשירה, איכותית המלבבת את הלב. בדיסק עצמו משתתפים נגנים מהשורה הראשונה דוגמת ענק הגיטריסטים ארז נץ, ואיש כלי ההקשה זהר פרסקו. הקול של אסייג והלחנים מזכירים לפעמים מוזיקה ישראלית מבית אריאל זילבר, שלום חנוך, שלמה יידוב ואפילו בוב דילן.

משנה המידות, המלצה של אמציה האיתן בעיתון בשבע.
'משנה המידות' יצא ע"י 'ניצוצות של קדושה', והוא מביא את סיפורו של ליצן החצר שיצא למסע שינוי המידות. זהו מסע מפרך ומאוד משעשע, בו הוא צריך לתקן את כעסו של מוכר הכפתורים ואת יצר הגניבה של הגנב המפורסם בממלכה. המאבק בין ליצן המלך לבין השר החשוב, מוביל לתחרות על מידותיהם של אנשי הממלכה, שבעצם מסמל את מאבק היצר הטוב ביצר הרע, על כל מרכיביו.
בסרט מספר לא מבוטל של דמויות, והדבר הכי מרשים הוא העובדה שכל הדמויות משוחקות ע"י שני שחקנים בלבד – יואב עמיר ומיכאל וייגל, שגם מביים את הסרט. הכניסה שלהם לתוך הדמויות השונות (ולעיתים אף הפוכות זו מזו) מרשימה ביותר, ולא אתפלא אם חלק מהצופים כלל לא יזהו שמדובר באותם שחקנים. הם שרים, רוקדים, עושים קסמים, פונים אל הצופה (החלטה מערכתית מאוד נכונה, לטעמי) ואפילו די מתפרעים על המסך.
רענן זיו כתב את התסריט, ולא תאמינו – הכל כתוב בחרוזים. אני מתאר לעצמי שכתיבת התסריט ארכה לפחות פי שניים מהרגיל, בגלל ההשקעה בחרוזים, אבל התוצאה בהחלט משובבת ומתוחכמת.

שקופים, ספר פרוזה, - המלצה של מרים הופמן.
בקובץ הסיפורים הראשון שלו, מרכיב ליאור אנגלמן את המשקפיים השקופים ומזמין אותנו להצטרף למסע התבוננות על העולם ועל פסיפס שלם של גיבורים, ובהם - הורים וילדים המגלים מחדש את היכולת לתקשר, זוג המגשר על אלפיים שנות גלות, אישה המשתוקקת לילד, קבצן המגלה את העושר ואדם אחד המחפש את מקומו בקהילה חדשה.
אלו הם גיבורי היום-יום המתמודדים עם הסדקים בחייהם, ומקבלים כאן קול וצבע מנקודת מבט רגישה ואמונית, המאירה את המציאות החברתית באופן לא שגרתי.
אני ממליצה על שקופים כיצירה מפתיעה באיכותה- יוצר חדש ולא מוכר עד היום שנותן סיפורים איכותיים ונוגעים ללב באיכות כתיבה טובה מאוד.

למדור המומלצים בחנות של שורשים!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה