close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בדיחות קצרות כאלו...

אנונימי/ מהגולשיםי תמוז, תשע22/06/2010

כמה בדיחות קצרות כאלה, חלק מתוחכמות להבנה...

נבחרת ישראל היא הפתעת המונדיאל ! הם עוברים את המשחקים בצורה כל-כך חלקה , שנדמה כאילו הם לא שם...


גם אני בעד הקמת ועדת חקירה בינלאומית שתחקור מדוע ארה"ב בנתה שניי בניינים שהפריעו למטס השלום של ארגון השלום ההומניטרי אל קעידה :)


סטטוס בפייסבוק- סטטוס זה יצא ממפעלנו כשהוא טרי ובאיכות מעולה, אם מסיבה כלשהי נמצא בו פגם או שהוא אינו לרוחכם אנא שנון את הסטטוס שלכם...


תפקידה של הזרת ברגל היא לוודא שכל הרהיטים בבית נמצאים במקום :)


יש אנשים, שאם העולם היה שחור לבן לא היה להם מקום ... כי הם צבועים !


יום אחד שני כורדים הולכים בפארק פתאום הם רואים מישהו בדשא מתחיל לעשות עם המשוטים ולא זז... הכורדי הראשון אומר לשני:"תראה... הוא שט בלי לזוז" אומר השני לראשון:"חבל שאין לי בגד ים הייתי קופץ לעזור לו"


איש אחד מתקשר לשדרן רדיו, באמצע התוכנית, ואומר: "שומע?! מצאתי היום ארנק ברחוב, עם כמה שטרות של מאתיים ש"ח, כרטיס אשראי פתוח, וחופשי חודשי גם לאוטובוסים וגם לרכבת.. על הארנק כתוב שזה שייך ליעקב קניידלסון" השדרן: "וואי, איזו מציאה... אז מה אתה רוצה שאעשה? נפרסם את שמך כדי שהוא ימצא אותך?" האיש: "לא, מה פתאו. רק תקדיש לו איזה שיר עצוב..."


עוד בדיחת פייסבוק- "היום בבוקר אני עומד בצומת ומנסה לעצור טרמפים כדי להגיע לעבודה. פתאום אני רואה מרחוק מרצדס נוסעת לכיווני. הרמתי את האגודל. עצר לידי ושאל: כן חבר, לאן אתה צריך? אמרתי לו: לשום מקום, סתם עשיתי לך לייק לאוטו....."
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה