close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שאלה אישית חשובה מאוד...

הרב יניב חניא  יג כסליו, תשפג  07/12/2022

.......................

שאלה:

בס"ד

בראשונה אציין, כי אשמח ושאלה זו לא תפורסם באתר מפאת הצניעות, וכבוד הרב יענה לשאלתי אם אפשר ישירות לאימייל...
אני בחורה נשואה, ואני ובעלי, אחרי הנישואים קיימנו יחסי יישות כרגיל, אך שמעתי מחברה משהו בקשר לאיסור על מין אוראלי. האם יש בזה אמת? האם אסור לבעל ואשה לקיים יחסי מין אוראלים?? במיוחד בשלב כזה שכבר אנו יודעים מה זה, וקשה לנו לדמיין איך אפשר להנות מיחסים ללא זה...
מה עושים???

אשמח אם תענה לי בהקדם האפשרי,
בתודה מראש
אני.. 

תשובה:

השאלה הזו תהיה חסומה בנוהל הרגיל, דהיינו, את תקבלי מייל שהתשובה נענתה ורק על ידי הקשה על הקישור תוכלי להגיע אליה, אנשים אחרים לא יוכלו לראות את זה. כדי למנוע התקפה של ספאמרים עליך, מחקתי את כתובת המייל שלך מהשאלה.

א) בצורה "יבשה" הלכתית. לבעל אסור לבצע מין אוראלי באשתו, בגמרא כתוב שאסור לבעל לראות את איבר המין של אשתו וכן אסור לו לנשק שם. אני תמיד חושב שהאיסור בגמרא הוא ממש על פתח הנרתיק, בכל ה"איזור" מותר. 

ב) לאשה מותר, בתנאים מסויימים, לבצע מין אוראלי בבעלה... אולם זה לא "מומלץ" ולא נחשב לדרך הטובה ביותר, אז לעיתים מזדמנות, כגיוון וכדומה, הדבר מותר.

ג) לגבי הקושי שלכם לוותר על זה, יש בזה משהו, כאמירה כללית ובלי להתייחס ישירות לנושא השאלה, אומר שלעיתים דווקא הקפדה על דברים. הרי שההנאה שלכם ממנו תגבר... זה נשמע קצת מוזר, אתם צריכים לקבל החלטה בעניין, להגביר את היחס הנפשי (שבטח כבר יש לכם) ומשם תראו איך תוספת הצניעות עוזרת לכם.

הייתי מציע שתחפשי באתר תשובות בעניין, יש עוד הרבה חומר וכן הרבה חומר על הצד הרוחני שמתקדם בעזרת יחסים נקיים יותר.

בהצלחה רבה...