close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הערות מיהודה- 2

יהודהה תמוז, תשסח08/07/2008

יהודה חוזר אלינו אחרי שבוע מילואים עם הערות נוספות. הפעם על הפורמט המחקה של קרן עזרי, המפלגה הדתית המאוחדת... וגם, הערה קטנה לאתר nrg.

הערה למתרימים של קרן עזרי- "שלום, קרן עזרי, כל הכבוד, אתם עושים המון מצוות ובאמת עוזרים להרבה אנשים. אבל דחילק למה צריך לעשות את זה בשיטות של "קופת העיר" (קרן חרדית לנזקקים) ודומיה, עם פרסומים של סיפורים מזעזעים בדפי כרומו וצבע... יש בזה טעם גדול לפגם, כמו שחש כל מי שמבקר בבית הכנסת ורואה את דפי ההתרמה של הארגונים החרדיים."
 
לא צריך לפרסם טרגיות באותיות קידוש לבנה, משלוש סיבות-

1. הפנא'ץ ליין בסוף, אחרי כל האסונות, רותי לא תאכל לתת יותר קוגל למוטל הקטן, הוא מיותר, ומתאים לימים שבבתיי יתומים אשכרה היו יתומים.
2.קרנות הצדקה החרדיות
בתפקידם הנוסף משמשות גם לוועדת דרוג של רבנים בבחינת דע את מקומך, וכמה גדולתך בתורה\צדקותך\יראת השמיים לך, אז מה קרן עזרי סוף סוף יש לנו את הגדוווילים שלנו.
3. יש בזה גם תהליך של הידרדרות, בתחילה פרסמו רק את הסיפור עם תמונת אילוסטרציה, בהמשך עברו לצרף תמונות אמיתיות עם פסי הסתרה על הפנים ועכשיו כבר מראים תמונות של ממש... למה? מה זה נותן? זה ממש נראה כמו תעשיה.

2. למפלגה הדתית המאוחדת ברכות על השינויים, ההתגמשויות האידיאולוגיות, למען האחדות, והכי חשוב שפיזית אתם נראים בדיוק אותו דבר.

3. והתייחסות למה שקורה ברחבי הרשת-  לאחרונה פרסם מעריב אינטרנט (nrg) כתבה- http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/756/512.html

הכותב הוא אמיר בוחבוט, תקראו, ותתרשמו.
 
אבל אתם במערכת מעריב עם כתבות בסיגנון הנ"ל נוטפות שנאת מתנחלים (בצורה פרמיטיוית) גם אם תשנו את הפורמט עוד כמה וכמה פעמים... זה לא יתרומם, העם לא אוהב שנאה כזו, פשוט לא.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה