close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הבנקים הם החמצן

יורי/ בנק הפועליםי אלול, תשסח10/09/2008

יורי, נציג הבנקים שלנו, טוען שהבנקים מספקים את החמצן לעולם ותעשיית הפיננסים הם דבר חיובי וטוב.

גם אם אנשים דתיים לא אוהבים להודות בזה, צריך לדעת שהפיננסים והבנקים הם המנוע של העולם. הם אילו שמזיזים דברים וקובעים פעמים רבות את סדרי העדיפויות... וזה טוב.
זה נכון שאף אחד מאיתנו לא אוהב לשלם יותר מידי עמלות וזה נכון שהבנקים לעיתים קרובות מגזימים עם הרווחים שלהם, אבל אחרי הכל צריך לזכור שהפיננסים הם החמצן של העולם וטוב שזה לא המנהיגים הפוליטיים.
לדוגמא- אנשים נורא אוהבים להתלונן על המשכנתאות, אבל הרי אף אחד מאיתנו (כמעט) לא היה יכול לקנות דירה בלי משכנתא... אז אוהבים להתלונן, אבל הפיננסים הם הדבר שמאפשר לנו את זה, האם היינו מעדיפים להיות
כמו בהודו או מקסיקו, עם חצי מהאזרחים שחיים בפחונים?
יותר מזה- רוצים לקדם את הפריפריה- הבנקים יכולים לספק את החמצן, אוצים לבנות מפעלים, רוצים לתעש את העולם השלישי, בסופו של תהליך הכל נמדד בכסף. אנחנו רוצים לקדם את היישובים? רק כסף בהלוואות יעשה את זה. לפתוח ישיבה חדשה? רק מינוס בבנק מאפשר את העניין, לא לחינם מערכת בנקאות איכותית נחשבת לאחד הסימנים למדינה מפותחת- זה אומר שבמדינה יש תנועה והתקדמות...

אז צריך להפסיק להתלונן ולחפש כל מיני קונספירציות בבנקים, הם מניעים את העולם ועושים את זה יותר טוב ממלחמות וממנהיגים אזרחיים אחרים!
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה