close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תיק? שטרנהל

דב אבן אור/ מהגולשיםב תשרי, תשסט01/10/2008

דב אבן אור מטיל ספק גדול בסיפור ה"התנקשות" בפרופסור שטרנהל ומביא שאלות עובדתיות על המקרה, מלבד הקושי העקרוני עם התנהלות השמאל בעניין...

1. בעקרון, אני נגד פגיעה פיזית במתנגדים פוליטיים; אולם – בתנאי כי הדבר הינו הדדי וגם הצד האחר דוגל בכך!
בפועל, השמאל מדבר בכפל לשון; מחד - זועק נגד רטוריקה מתלהמת וקיצונית מצד הימין, מאידך – דובריו (ולא רק הקיצוניים שבהם) מתירים לעצמם וליתר הציבור, לפגוע "במתנחלים" וכל זאת אך ורק עקב המצאותם ביו"ש!
לכן, אני בז למצקצקי הלשון ודורשי המוסר הכפול, וליבי לא נכמר על פרופ' שטרנהל – שכן הוא לא נפגע, וגם לא אמור היה להפגע! (כל אשר פורסם ברבים, הנו מצג שאף עיתונאי לא בדק לפרטי פרטים, אלא כתב דברים מן "האוויר" או מהרהורי ליבו).

2. איני מקבל
כהוא זה, את אשר פורסם בכלי התקשורת ובודאי שלא את המסקנות השקריות, הנמהרות וההזויות, אשר פרשנים ידועים מהמחנה האחר – ביקשו להקנות לציבור.
ומדוע אני בספק גדול?:
א. אילו הייתה כוונת אמת לפגוע בזאב שטרנהל או באיש שמאל אחר, היוזם לא היה משאיר במקום כרוזים אשר מצביעים על "הימין" כמי שעומד מאחורי האירוע, אלא נהפוך הוא; מאחר ושטרנהל אינו איש עסקים ולא חבר ב"במאפייה", אזי פגיעה בו באופן שהוצג, הייתה מפנה אצבע ישירה לכיוון פוליטי ומכאן - אל הימין.
משמע, דווקא הנחת כרוזים "מתאימים", מורה כי הדבר תוכנן ע"י גורם המקורב לשמאל ומנסה בכל כוחו למלכד את הימין.
ב. "משום-מה", אני לא קראתי באיזה בי"ח שטרנהל אושפז, ולא שמעתי אף רופא מתראיין בדבר מצבו של "הפצוע"!
כדי להזים את החשד בדבר מצג שווא, אני ממתין כי יוצג בפומבי דו"ח רפואי של בי"ח (חתום ע"י רופא ופרטיו המלאים), ובו פירוט מלא של "הפציעה", הטיפול הרפואי שניתן, מספר הימים ששטרנהל שהה בבית החולים, ומצבו ביום השחרור.
ג. "העובדה" שראינו צילום ובו חור בדלת הכניסה של הדירה, אינה ראייה כי מדובר בדירתו של שטרנהל; ומצג של חור בדלת, אינו עדות כי הצילום נעשה בדלת דירתו של שטרנהל (אכן אני חשדן, אך באירוע שבו נרצח יצחק רבין, נטען ע"י המשטרה כי הירי של עמיר בוצע בוצע בשעה 21:45 כאשר אח"כ פורסם צילום של שעון יד של השוטר האוחז בעמיר מייד לאחר הירי, והשעה הנקובה הייתה: 21:32!!
ומדוע המשטרה טענה כי עמיר נעצר בשעה 21:45, כדי שתהא סמיכות זמנים בין המעצר ובין השעה שרבין הובא לבי"ח איכילוב; שהרי באמת, הובא 22 דקות לאחר "הירי"!!)
ד. האופן שבו התקשורת החלה "לנגן", מייד לאחר פרסום אירוע התקיפה; הינה ראייה לתיזמון תחת שרביטו של מנצח על! קרי – כולם כבר יודעים כי הימין ביצע את הדבר, והכל בהסתמך על הודעות המשטרה (שכולם יודעים, עד כמה הם "אמינות" ומדוייקות).
הגדילו עשות הפרשנים השונים, בהתייחסותם לימים לפני רצח יצחק רבין, והנפת תמונות האחרון במדי אס.אס; אלא מאי – אותם חסרי בינה שכחו כי השב"כ הוא ששתל את התמונות באמצעות סוכנו, אבישי רביב!!
ה. ומה נכתב היום בעיתון "הארץ"?; כי השב"כ גילה קצה חוט, שהינו חילופי דוא"לים באתרים ימניים שבהם "נער" מזמין גולשים להצטרף אליו לנקום בפעיל שמאלי מרכזי.
לפנינו בדיחה לא מצחיקה; מאן-דהו כותב ,ברשת" (אם בכלל זה נכתב) וכבר זה קצה חוט לאירוע דנן. וכיצד העיתונאי או חוקר השב"כ, יודע כי שולח הדוא"ל הינו נער? הרי כתוב כי זהותו טרם אותרה!!

3. לא כאן המקום והזמן להרחיב את היריעה, בדבר "תיק" שטרנהל (זה ייעשה במאמר נוסף), אך אי אפשר שלא לציין כדלקמן:
א. מדוע לשטרנהל מותר להציע לפלשתינים לתקוף את יושבי ההתנחלויות ביו"ש כדי לקדם מטרתם?
מדוע שטרנהל אמר כי יגיע היום וטנקים ייאלצו לתקוף את היהודים ביו"ש, כדי שיעזבו את האזור?; ואף איש חוק לא זימנו לחקירה?!
ב. מדוע חה"כ אבשלום וילן לא חשש לאמר כי יגיע הרגע ונאלץ לירות במתנחלים?
ג. הכיצד זה שראש השב"כ לשעבר עמי איילון, אמר לאחר פרישתו, כי מרגלית הר-שפי לא עשתה דבר, וכתב האישום נגדה היה "תפור"?
ד. איך יתכן כי כל יום ו', חמומי מוח שמאלניים זורקים אבנים על שוטרי מג"ב בכפר נעלין, כדי למחות נגד קיום חומת ההפרדה, ואף אחד לא הואשם בכך, ויושב בבית-סוהר?

4. משמע, לשמאל הכל מותר; כי מערכת המשפט שותקת, השלטון מבליג והתקשורת קושרת זרי דפנה לראשי היוצאים נגד העם היהודי, "ומסירותם" לליברליזם הנאור ("שמשום-מה" לא קיים אצל שכנינו).
לכן, אני מבהיר בזה, כי מדינת ישראל הינה רק מדינת העם היהודי, ולא ניתן להופכה למדינת כל אזרחיה, ולא ניתן ל"אזרחים" הערבים ודורשי טובתם היהודים, לירוק לבאר ממנה שותים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה