close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הפלאפון הופך שעה אבודה לשעה מנוצלת

ירון/ משתמש כבדיט חשוון, תשסט17/11/2008

ירון הוא משתמש כבד בניידים, ויש לו שניים כאלו תמיד. במאמר הוא יוצר להגנתם ואפילו מוצא יסוד רוחני בעניין...

אני מודה- אני משתמש כבד במכשירים ניידים. יש לי שניים, אחד של פלאפון ואחד של אורנג' ורוב היום אני מבלה כשאני צמוד אליהם... אני יודע שיש בזה סוג של שעבוד, אבל יש בזה גם לא מעט שחרור... אתה לא צריך להיות כל הזמן במשרד, אתה לא צריך מזכירה שתרים טלפונים, אתה יכול לנהל משרד מכל מקום בו אתה נמצא.
אם אתם מתעקשים, ניתן לומר שיש בזה שחרור לא קטן מעבדות למקום. גם זמן שהיה אבוד פעם הופך להיות משוחרר בזכות הנייד. לא מעט אנשי עסקים שאני מכיר כבר לא מחזיקים משרדים ובלאגנים, לא מורי נהיגה ולא אינסטלטורים- הם לוקחים ניידים ועובדים מהשטח, עונים ומתפקדים.
שלא
לדבר על היתרונות שיש לעניין בהצלה, שירותי חירום ועוד... כאשר אנשים הפכו להיות זמינים מתמיד. ללא ספק הנייד שינה את חיינו, אני זוכר את הימים שלמדתי בישיבה והיה צורך לחכות שעות ליד טלפונים ציבוריים כדי לדבר עם ההורים, זה היה סיוט. היום יש לכל תלמיד נייד והוא מדבר עם ההורים מתי שצריך... זה נפלא.
גם לי קצת מפריע שאנשים עונים לניידים באמצע תפילה ודברים כאלה, אבל הבעיה היא באנשים, היא לא במכשיר עצמו.
בקיצור- הניידים הם שינוי לטובה, הם הופכים את החיים לקלים יותר. אפשר גם להגיד את זה מבחינה רוחנית, שהרי ככל שעובר הזמן ואנחנו מתקרבים לגאולה האדם מתרחק מהקללה שהוטלה עליו בעקבות החטא שלו ולכן החיים הופכים לנוחים יותר, כמו עם המכשירים הניידים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה