close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מי מוציא את "שבת אחים"?

יוני לביאכט טבת, תשסט25/01/2009

ראיתם את עלון השבת "שבת אחים" שהתחיל לצאת בשבת הקודמת? נשאלת השאלה מי העומד מאחוריו. עלון מושקע ללא בדל פרסומות אחת. יוני לביא בחקירה בלשית

ראיתם את עלון השבת "שבת אחים" שהתחיל לצאת בשבת הקודמת?
 
נשאלת השאלה מי העומד מאחוריו. עלון מושקע ללא בדל פרסומות אחת. הרי חייב להיות איזה בעל אינטרס שישים כל כך הרבה כסף על דבר כזה.
מעניין גם העובדה שהוא הופיע בעבר במשך מס' שבועות בעבר, הפסיק ופתאום שוב חזר באורח בלתי מוסבר.
אז מה אתה אומר ווטסון?

ובכן, השבת יצא המרצע מן השק ולא בצורה אינטלגנטית במיוחד.
במקום טוב באמצע הופיע מדור פוליטי שמציג את 3 המפלגות שלהן מצביע הציבור הדתי לאומי והם מואילים בטובם לעשות לנו שירות ומציעים את המצע של כל אחת מהן.
ובכן, מי השלוש? הבית
היהודי והמפד"ל, זה ברור.
מי השלישית?
אם חשבת על הליכוד/ש"ס/ליברמן -טעית, כמובן.

התשובה היא קדימה (מעניין שבסקר שהופיע בבשבע של השבת קדימה מקבלת אחוז אחד מקולות הציבור. לא ששם זה המקור המוסמך לעניין אבל בכל זאת קריאת כיוון).

ומה שהכי מדהים זה האופן בו הציגו את המצע של השלוש - לשתיים הראשונות קיצרו במיוחד והעתיקו כמה משפטים מאתר התנועה. ולגבי קדימה האריכו ביותר והעתיקו מן המצע שלה ומהצעות התקציב שהציעה.האורך הוא כפול (כדי שיהיה לכם ברור מי המפגלה שבאמת דואגת לאינטרסים של הציבור הדתי לאומי).
מה שנקרא - איזון הוגן.
כמובן גם שדאגו לשים תמונה של העומדים בראש שלוש המפלגות - הרב הרשקוביץ, כצל'ה, ועתניאל שנלר (...). האחרון גם קיבל דגל ישראל מאחוריו אם למישהו עוד היה ספק איפה הציונות באמת.
ואז אתה נזכר שהפעם האחרונה שיצא שבת אחים היה גם סביבות הבחירות האחרונות ואז פסק.
והנה נסגר המעגל ושוב קיבלנו מושג מה קדימה מוכנה לעשות כדי לגנוב עוד קולות מן הציבור שלנו, גם במחיר של להעליב את האינטלגנטציה שלו.
במחשבה שניה - למה הם צריכים קמפיין מיוחד בעלון שעולה להם כל כך הרבה. הרי עצם שם העלון כבר עושה את השירות עבורם - שבת אחים. השם הצבאי למבצע הגירוש מגוש קטיף באדיבות הח"כים של קדימה. וכי צריך פרסומות טובה מזה?
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה