close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדוע אין להצביע עבור הליכוד

דב אבן אור/ מהגולשיםיז כסליו, תשסט14/12/2008

העניין אינו מדוע פייגלין לא ערער לביהמ"ש אלא מדוע אין להצביע עבור הליכוד

1. משה פייגלין כתב היום, מאמר שהתפרסם גם בערוץ 7, ובו הסביר מדוע לא יערער לביהמ"ש בגין הדחתו ממקום מס' 20 מרשימת הליכוד לכנסת ה-18, ולמרות זאת קורא להצביע בעד הליכוד בבחירות הקרובות.
2. לא אחת כתבתי ושוחחתי עם פייגלין, מדוע עליו לעזוב את הליכוד ולרוץ ברשימה משלו, או לחבור לרשימה אחרת של המחנה הלאומי; אולם, פייגלין סרב לכך מנימוקים שונים שלא זה המקום להתייחס אליהם.
זכותו של פייגלין להמשיך ולפעול במסגרת תנועת הליכוד, אך בשום פנים באופן אין לקשור את רצונו זה עם קריאתו לציבור הרחב אשר תומך בא"י ועם ישראל, לבחור ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, למרות
מעשה הנבלה שנעשה כלפי פייגלין.
3. הדחתו של פייגלין ושל אחרים כמו מיכי רצון ואהוד יתום, מעידה כאלף עדים, מיהו ביבי, ויותר חמור – מהם כוונותיו האמיתיות ומדוע הוא מסכן את תדמיתו (הרעועה ממילא).
דהיינו, ביבי עתיד להסכים לכינון מדינה פלשתינית בין הים לירדן, וכתוצאה מכך לפינוי יותר ממאה אלף מתיישבים מבתיהם ביו"ש; ומאחר והוא יודע מה תהיה עמדתם של אנשים כמו: פייגלין, רצון, אהוד יתום, אזי הוא יעשה הכל רק כדי לסלקם מרשימת הליכוד לכנסת הבאה.
לי אין ספק, כי אם המחיר שיידרש מביבי, לאי כניסתם של החברים הנ"ל לכנסת ה-18, יהא בחירה עד מועמד מס' 35 (כולל), אזי הוא יעדיף אפשרות זו ולא בחירת יותר מועמדים ברשימת הליכוד.
4. אי אפשר שלא להגיב בקצרה בגין הטענה המשפטית של דורשי שינוי בהרכב רשימת הליכוד, ונימוק ביה"ד הפנימי של הליכוד – לקבלת בקשה זו.
אין צורך לדון בנימוקי הבקשה ולא בנימוקי ביה"ד, אלא שחובה היה לדחות על הסף את בקשת אקוניס, שכן עניין הרכב רשימת הליכוד, אמור היה להיות ברור וחד לפני יום הבחירות, ומאידך – מאחר ויו"ר ועדת הבחירות (השופט בדימוס יהושע גרוס) אישר את הרשימה שהוקראה באותו יום מעל הבימה, ע"י מנכ"ל הליכוד, אזי אין להתיר שום שינוי לאחר שלב זה (ולא – לפנינו פגיעה רבתי בכללי הצדק הטבעי).
5. לפיכך, אין כל סיבה לתמוך בביבי וגם לא בתנועת הליכוד, אלא להצביע אך ורק עבור רשימות אמיתיות של נאמני עם ישראל וא"י.
גם אם פייגלין, רצון ויתום יצליחו להיבחר לכנסת, אזי אלו לא יצליחו לשנות את הכוונות האמיתיות של ביבי, ובפרט לאור העובדה כי המפלגות שתשבנה בקואליציה עם ביבי (אם הליכוד יזכה במרב הקולות), תתמוכנה לחלוטין בנסיגה מיו"ש.
לכן, חובה להקים חזית יהודית (הגם שהתנועות בה תרוצנה בנפרד), שתודיע מראש כי תתנגד לכל נסיגה מיו"ש ולשינוי הזהות היהודית של מ"י.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה