close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אודי דוידי- אלבום רביעי בחנויות

מערכת שורשד סיוון, תשסט27/05/2009

אודי דוידי, אחד היוצרים הבולטים והעסוקים ביותר בתחום המוסיקה החסידית- יהודית, משיק בערב חג השבועות הנוכחי את אלבומו הרביעי "רוחות טובות".

אודי דוידי, אחד היוצרים הבולטים והעסוקים ביותר בתחום המוסיקה החסידית- יהודית, משיק בערב חג השבועות הנוכחי את אלבומו הרביעי "רוחות טובות". יציאת האלבום נדחתה בשל האירועים הרבים שלהם שותף דוידי, אולם ההמתנה היתה שווה, ותגובות הרוכשים נשמעות בהתאם. באלבום להיטים רבים ובו מציע דוידי לראשונה שלוש רצועות בונוס של זמירות שבת ידועות בלחנים חדשים.

היצירה הייחודית של בני הזוג דוידי באה לידי ביטוי בשת"פ מוסיקאלי מוחלט. יחד הם כותבים ומלחינים את השירים. השירים של השניים מתארים עולם של מוסיקה מחזקת, כתובים בשפה ישירה בגובה העיניים ומתאימים לכל אחד, דתי או חילוני. דוידי משתמש בלחנים מלודיים סוחפים כדי להעביר מסר של ערגה לריבונו של עולם, לאדמת ארץ הקודש ולעולם אוטופי בו אהבת חינם בין אדם לאדם היא אישיו מרכזי.

העיבודים באלבום מגוונים ונעים בין רוק בועט לקלאסיקה ממיסה, "תמיד ביקשו בהופעות שנשיר שירים 'שמחים'," אומר אודי,"השתדלנו למלא את הבקשה. זאת זכות גדולה בשבילי לשמוע מאנשים בארץ ובעולם שהשירים שלנו מצליחים בע"ה לחזק אותם ולטעת בהם תקווה".

לשמיעת רצועה מהשיר, לחצו על הפליי-



שלש עשרה רצועות ב"רוחות טובות", את השלוש האחרונות מקדיש כאמור דוידי לזמירות שבת בלחנים 'מעודכנים' ב"י-ה ריבון" פוצח בקריירת סולן הראל דוידי, בנו של אודי.

התקליטור מופץ על ידי הינדיק הפקות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה