close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תולעת ספרים- תוכנה לשיפור הקריאה

מערכת שורשד ניסן, תשסט29/03/2009

התוכנה "תולעת ספרים" נועדה לעזור להורים ולתלמידים המתקשים ברכישת הקריאה, היא גמישה, חכמה והופכת את תהליך הלמידה שיכול היה להיות סיוט, לחוויה מרעננת...

תוכנת מחשב מהווה יתרון משמעותי ביותר בלימוד הקריאה. התלמיד שלעיתים קרובות בשלבי הלמוד הראשוני נדרש לתירגול רב ע"מ להתקדם נתקל קושי מצד ההורים ורבים נתקלים בסירוב, חוסר שיתוף פעולה ותיסכול רב של הילד בבואם לעזור לו בתירגול קריאה בעזרת דפי עבודה וחוברות. הקשיים יוצרים אצל הילד תיסכול, חוסר ביטחון, פגיעה בתדמית העצמית וחוסר מוטיבציה.

בדיוק בשביל צרכים אלו חברת רימיינד מציגה את התוכנה "תולעת ספרים". תוכנת זו מאפשרת לכם ההורים לבצע עם הילד תירגול קריאה חווייתי ומאתגר, בעזרת כלי תירגול מקצועיים המביאים את ההצלחה בדרך חוויתית ומהנה. בעקבותיה הילד מתעודד, בטחונו העצמי מתגבר ועמו המוטיבציה והרצון לתרגל. תירגול יומיומי של 15-20 דק' מביא לשיפור משמעותי ביכולת הקריאה תוך זמן קצר!

התוכנה גמישה ומותאמת לתלמידים בכל רמה, קושי וגיל, מכתה א' ועד תיכון- ניתן להתאים את רמת התוכן, מתוך מיגוון רחב של תכנים ברמות שונות הקיימים בתוכנה, וכן את סוג התירגול, ליכולתו של כל תלמיד.

חידוש גדול בתוכנה זו הוא שהתוכנה פתוחה ומאפשרת למשתמש להכניס תכנים, בהקלדה או בפעולת העתק-הדבק, מכל מקור טקסט חיצוני. כל טקסט המוכנס לתוכנה ניתן לתירגול בעזרת כלי התוכנה. כך ניתן לדוגמה לתרגל טקסטים מהחומר הנלמד בכתה, פסוקים מן התנ"ך וכדומה. בעזרת התוכנה ניתן לבצע מעקב אחר התקדמותו של הילד במהירות הקריאה, אחר השיפור בתירגולי הבנת הנקרא וכן להוסיף או לשמור סיפורים בספריה האישית שלו, ולתרגלם בכל הפעילויות.

משווקי התוכנה, רימיינד, מספרים כי התוכנה סייעה עד היום לאלפי ילדים לשפר משמעותית את יכולת הקריאה, והיא מאושרת ע"י משרד החינוך.

ונקודה אחרונה וחשובה- התוכנה מותאמת למגזר הדתי הן במראה והן בעולם התוכן של התוכנה.

תולעת ספרים- המתנה המושלמת לילדים מהורים שאוהבים.

לאתר חברת ריימינד, משווקת התוכנה
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה