close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הרב יעקב מן רקובסקי- ספר חדש

מערכת שורשכב אדר, תשסט18/03/2009

מזה שנים ארוכות (מאוד) מכהן הרב יעקב מן רקובסקי כרבו של המרכז הרפואי "הדסה" בירושלים, לאחרונה הוא מקבץ את הסוגיות שעלו תוך כדי עבודתו התורנית שם לספרים

מזה שנים ארוכות (מאוד) מכהן הרב יעקב מן רקובסקי כרבו של המרכז הרפואי "הדסה" בירושלים. ככזה, ליווה את בית החולים החשוב הזה בתקופות של עליות ושל שפל, של שלום ושל מלחמה, של פיגועים ושל בניה. הרב רקובסקי ליווה בבית החולים מאושפזים מ"השורה הראשונה", ראשי ממשלות, נשיאים, שרים ואנשי מדיניות, כמו גם "אנשים פשוטים". את כולם פגש הרב רקובסקי בשעות לא פשוטות, של כאב ושל התמודדות וצבר אלפי שעות של סעד ב"זמנים מיוחדים".
למרות ההתעסקות האינטנסיבית בצדדים ה"טכניים" של הרבנות, ככשרות, שבת, הליכות ועוד, צבר הרב רקובסקי גם ידע תורני/ רפואי מיוחד במינו. המפגשים הרבים עם מבקרי בית החולים יצרו עולם שלם של חוויות המלוות, ממש, את מדינת ישראל מימיה הראשונים ועד לימים אלו.
מה אמרו נשיאים על מיטת חולים? מה היתה בקשתם האחרונה של מדינאים? איך מנחמים משפחות שמתמודדות עם קשיים? וגם איך מלווים נצחונות של עם ישראל, בריתות של אנשי שררה וצבא ועוד.

בשנים האחרונות מקבץ הרב רקובסקי שיחות, מאמרים ודרשות שנאמרו בבית החולים הדסה ובגרורותיו במשך השנים לספרים. מלבד עבודה גדולה על ספר סיפורים מיוחד במינו הוא הוציא לאחרונה ספר דרשות נוסף- "ארוכת בת עמי ז", המקבץ דרשות, הגיגים ומאמרים על פי פרשיות השבוע, החגים ואירועים שונים. בספר גם חלק של חידושים שונים של הש"ס ועוד.

ניתן להשיג את הספר בפניה לבני המחבר-
054-6702327
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה