close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המכללה לעיצוב הבית- עם הפנים לציבור הדתי

מערכת שורשכז אדר, תשסט23/03/2009

מזה שנים ארוכות פועלת המכללה לעיצוב הבית בתל אביב בתחום של לימודי עיצוב הבית, עיצוב רהיטים, חדרים וכדומה. לאחרונה מעוניינים ראשי המכללה להרחיב את הקשר עם הציבור הדתי

מזה שנים ארוכות פועלת המכללה ללימודי עיצוב הבית בתל אביב בתחום של לימודי עיצוב פנים והתמחויות בעיצוב כמו: עיצוב מטבחים, עיצוב רהיטים, עיצוב חדרי אמבט, עיצוב תאורה, עיצוב הבית והדירה, הום סטיילינג, חדרים וכדומה. לאחרונה החליטו ראשי המכללה להרחיב את הקשר עם הציבור הדתי גם בלימודים למקצוע וגם בקורסים לקהל הפרטי. המכללה קרויה "מכללת הבית" והיא פועלת משנת 1991.

המכללה מתמחה בתוכניות לימוד יחודיות וחדשניות בתחום העיצוב, המכללה פונה לשלושה קהלי יעד:
לימודי תעודה – אנשים מוכשרים ויצירתיים המבקשים לרכוש מקצוע – לימודי מקצוע בתחום האדריכלות, העיצוב, נגרות וענף המטבחים, שיפוצים וכדומה.
לימודי העשרה – אנשים שוחרי עיצוב ו/או בונים ומשפצים המבקשים לקבל ידע בסיסי והבנה בעיצוב פנים.
השתלמויות מקצועיות – אנשי מקצוע בתחום העיצוב, האדריכלות, התעשיה וכדומה


"הבית " מרכז הישראלי לעיצוב

בנוסף מפעילה המכללה את "הבית, המרכז הישראלי לעיצוב" שהוקם בשנת 1985 ע"י מר שמיל ויסמן. המרכז נותן מענה מגוון ושירותים הקשורים בתחומי העיצוב השונים ופועל בשיתוף פעולה עם אירגונים שונים.עם אנשי מקצוע מובילים מהארץ ומחו"ל ועם חברות מובילות בשוק.


לאחרונה מעוניין המרכז לעיצוב להגדיל את הקשר ואת האינטרקטיביות עם הציבור הדתי, וכיום הוא מציע שורה של קורסים, העשרות והרחבות המתאימות לצרכים של הציבור הדתי והחרדי...

אם אתם מעוננינים להרחיב את הידע בתחום עיצוב הבית והחדרים, אם אתם עומדים לפני שיפוץ או "סתם" אוהבים אסטתיקה, אחד הקורסים של המכללה לעיצוב נועד בשבילכם.

לאתר המכללה לעיצוב

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה