close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כינוסים לנוכח התפשטות המסיון

יד לאחים/ דסק החדשותכב סיוון, תשסט14/06/2009

לנוכח ההתפשטות הפעילות המיסיונרית בערי השפלה בעת האחרונה, עומד ארגון הפעילים יד לאחים לארגן שורה של עצרות וכינוסים בערים ראשון לציון, רחובות ורמלה, יחד עם רבני הערים

לנוכח ההתפשטות הפעילות המיסיונרית בערי השפלה בעת האחרונה, עומד ארגון הפעילים יד לאחים לארגן שורה של עצרות וכינוסים בערים ראשון לציון, רחובות ורמלה, יחד עם רבני הערים, כדי להתריע על כוונות המיסיונרים ויוזמותיהם המפוקפקות החדשות ולקרוא לציבור ליתר תשומת לב, ערנות ופעילות במידת הצורך.

השבוע נודע כי הכינוסים יתקיימו בראשות רבה הראשי של רחובות, הגאון רבי שמחה הכהן קוק שליט"א, רבני ראשון לציון, ורבה הראשי של רמלה, הגאון רבי יחיאל אבוחצירא שליט"א. בכל אחד מהכינוסים ישתתפו אישית גם הנציגים הדתיים ברשויות המקומיות ומנהלי המוסדות המקומיים. הנציגים אף ישאו דברים ויציגו מניסיונם בעת האחרונה בעת ההתמודדות עם הנגע המיסיונרי וזורעיו.

בשבועיים האחרונים הפיצו אנשי יד לאחים כרוזים בכל ערי השפלה בהם נקרא הציבור לפקוח עין לנוכח הניסיונות החדשים של המיסיונרים לחולל שמות באמצעות שלטי פרסום והצבת דוכנים במוקדים הומי אדם. הכרוזים מבהירים כי אין לקשור כל קשר עם המיסיונרים וכי לכל היותר יש למחות כלפיהם ולקרוא להם להניח את העם היהודי לנפשו.

יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ שליט"א, אשר ישתתף אישית בכינוסים ציין כי תיערך החתמה המונית על עצומה שתקרא לכנסת ולממשלה לחוקק את התיקון בחוק המיסיון שישים קץ למעשי המיסיון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה