close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הילולה בעמוקה בשביל כולם

מערכת שורשטז סיוון, תשסט08/06/2009

שני ארגונים העוסקים באופן תדיר ב"צד הרוחני" של קברי צדיקים וחוויות רוחניות בגליל חברו לקראת ההילולות הבאות מתוך מטרה להפוך אותן לנחלת כלל הציבור, גם לא ציבור קלאסי של הילולות.

בשנים האחרונות, נוהגים אלפים להגיע לציונו של רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה בתאריך הנחשב ליום ההילולא של הצדיק- כ"ו סיון. השנה יחול יום ההילולא ביום חמישי בשבוע הבא. לכבוד יום ההילולא, חברו שני אתרי אינטרנט הפעילים בתחום התוכן והחוויה של ההילולות בקברי הצדיקים בצפת ובגליל -
אתר www.tzfat-kabbalah.org של המרכז הבינ"ל לקבלה בצפת, ואתר www.mytzadik.com המתמחה בקברי צדיקים, להפקת תכנית חוויתית ומיוחדת לכבוד יום ההילולא. המיוחד בתוכנית הוא שהיא נועדה לציבור הרחב מאוד ולא רק למבקרי ההילולות ה"רגילים", כך מקווים בשני הארגונים לראות בהילולה גם מבקרים מחו"ל, אנשים לא דתיים ועוד... 
התכנית תתקיים ביום רביעי כ"ה סיון בשעה 20:00 במרכז הבינ"ל לקבלה - רח' אלקבץ 18 בעיר העתיקה בצפת, ותמשיך בסדנא והשתטחות פעילה בקבר הצדיק בעמוקה. בתכנית: הרצאות מרתקות בנושא זוגיות וקבלה, לימוד בתורת בעל ההילולא ועוד.
בתכנית צפויה להשתתף קבוצה מארה"ב ואורחים נוספים מישראל והיא תצולם עבור ערוצי אינטרנט וטלויזיה בארץ ובחו"ל.
תכנית זו הינה תחילתה של סדרת תכניות הקשורות עם ההילולות בקברי הצדיקים בצפת ובגליל, בשיתוף פעולה בין האירגונים. התכנית הבאה תתקיים לכבוד ההילולא של הרמ"ק (רבי משה קורדובירו) ביום שלישי, אור לכ"ג תמוז, 14.7.09.

לפרטים והרשמה – 04-6821771
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה