close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קשר עם בן

הרב יניב חניא  ח כסליו, תשסח  18/11/2007

.......................

שאלה:

כן.. אני יודעת שזאת שאלה נדושה וטחונה.... אבל אני כל כך לא יודעת מה לעשות... בחופש הגדול הכרתי בן (שגר חצי שעה ממני... ולומד 5 דק' הליכה מהבית שלי..) קיצר, שמרתי איתו על קשר כזה רק בטלפון.. אבל אז הסניף שלו הצטרף לאיזה שהוא גרעין של בנ"ע שאני מרכזת אותו ואז פתאום מי שהיה רכז איתי פרש אז בחרו בו להיות במקומו.. מה שיוצר שהקשר שלנו הרבה יותר התחזק ממש... וככה הכל התערבב כל הקשר שלי איתו ועכשיו הקשר עם בגלל הגרעין שלנו... אנחנו יכולים לדבר כל יום במשך שעה(!!) הוא עוזר לי בבעיות ואני גם עוזרת לו. אבל אני לא יודעת אם הקשר הזה מתאים לי עכשיו, לי הוא אומר שאני משהו אחר משאר הבנות שהוא מדבר איתן אבל אני רואה שהוא מדבר עם הרבה בנות וזה גורם לי תחושה של אחת מאלף... גם הוא וגם אני רוצים את הקשר הזה אבל הרבה פעמים אני מרגישה בבאסה בגללו/בגלל הקשר איתו.... מה אני יכולה לעשות?? בבקשה תעזרו לי!! (אם זה משנה, אני בת 16)
תודה רבה!!!! אשריכם ישראל! שירבו כמותכם!!
רעות.
אבקש לא לפרסם את השאלה באתר בבקשה!!!! ממש ממש חשוב!!!

תשובה:

כרגיל, אנחנו רגילים לייעץ שקשר כזה אינו בריא בכלל. יש בזה המון בעיות, לשני הצדדים... בגיל 16 הרי אתם לא מתכוונים להתחתן ולכן ממילא כל קשר עם בנים בגיל כזה הוא לא בריא ולא טוב.

אני גם מבין מדבריך שאת באמת אחת מכמה והדבר מלמד עוד יותר על חוסר הרצינות של הקשר. בעבר כתבתי מספר תשובות בענין ואני מאוד ממליץ לקרוא אותן ולהתרשם, כאן יש אחת חשובה מאוד-
http://www.shoresh.org.il/spages/shut/main.aspx?id=1916