close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

משיכה אל בנות עזרה!!

הרב יניב חניא  טז תשרי, תשעו  29/09/2015

.......................

שאלה:

כבוד הרב שלום אני נורא מצטערת אני שלחתי בטעות את השאלה הקודמת לאימייל אחר באמת סליחה אם כבר הספקת לענות על ביזבוז הזמן שלך. אני לומדת בתיכון ולפני שלוש שנים בערך הבנתי שאני לא נמשכת רק לגברים ,אני נגעלת מעצמי על כך שאני מרגישה את זה מכיוון שאני מאוד מאמינה בה' וצר לי על זה כי אני יודעת שאני מאכזבת אותו מכך שאני נהנת ממחשבות על יחסים ביו בנות מצאתי דרך לספק את עצמי וזה סירטונים שבהם יש בנות שמנהלות רומן אחת עם השנייה ,הצפייה מספקת לי אושר ורוגע , אני באמת רוצה להפסיק אבל אני לא מצליחה להפסיק לראות את זה .. מצטערת שאני משתמשת במילה הזאת אבל חשוב לי לציין שהסירטונים בהם אני צופה הם לא חלילה פורנו השאלה שלי היא האם אני חוטאת בכך שאני צופה בסירטונים הללו? אם אני לא מנהלת בפועל קשר עם בת ולא מביאה שום דבר לידי מעשה אלא רק צופה .. ברור לי שהדבר הזה אסור אבל זה מאוד קשה ואני רוצה לדעת אם החטא הוא אותו החטא כמו מעשה אני מנסה להתקרב לה' בתקווה שזה ישתנה אבל זה רק הולך ונהיה לי ברור יותר עם הזמן שאני נמשכת גם לבנות.. אני מתוסכלת מיזה !! ברוך ה' אני נמשכת גם לבנים ואין לי ספק שבעזרת ה' אני אקים בית בישראל עם גבשל לנהל רומן עם אישה אני באמת מעדיפה למות. אבל האם אוכל למצוא נחמה בסירטונים האלו? מצטערת כבוד הרב שאני פותחת בפנייך ניסיון מגעיל כזה אבל אין לי עוד למי לפנות , תודה רבה.

תשובה:

השאלה היא כמובן שאלה קשה והמצב שאת מתארת הוא בודאי מתסכל.
האמת היא שלא הבנתי לאיזה סרטים בדיוק הכוונה, לכאורה כם אם יש כמה סרטים שעוסקים ב"רומנטיקה" שבין בנות, הרי אין המוני סרטים כאלו, לא? או שאני לא יודע.

בכל מקרה ננסה לעשות קצת סדר...

א) כפי שאת יודעת ומציינת אין מקום ליחסים בין בנות ביהדות. למזלך ולמרבה החסד את מרגישה משיכה גם לבנים כך שאני מבין שהעניין של הקמת בית בישראל הוא לא בעיה, אולם בצורה מעט מוזרה במקרה שלך ניתן ללמוד מבנים על בנות. כלומר כשם שאסור לך, בשלב הזה של חייך וללא בעל, להרהר בבנים וביחסים עימם, כך אסור לך עם בנות. במובן הזה זה אותו דבר. כמובן שהרהור בנושא הבנות הוא יותר בעייתי, כי הוא יכול להוביל למקומות לא טובים, אולם זה עיקרון יסוד ביהדות- קיום יחסים ו"רומנים" וכל מה שקשור באהבה צריך להיות מופנה לבן זוג אחד.
ב) אני לא מצליח להבין את גילך המדוייק, אולם לפי הסגנון זה נראה שאת בת עשרה, פחות או יותר. חשוב לדעת שבגיל הזה יש לא מעט "תהיות" לגבי המשיכה המינית. בעיקר אצל בנות... בנות, בניגוד לבנים, מאוד אוהבות להתחבק, לגעת אחד בשני בגיל הזה וזה מוביך הרבה פעמים לתהיות האם אני נמשכת מינית לבנות מיני או שזה רק משהו של מגע וסגנון... בימינו הניסיון הזה אף יותר קשה בגלל כל שפע הדיבורים על הנושא, והאינטרנט והסרטים והסרטונים כך שגם בנות "נורמליות", מוצאות את עצמן תוהות שוב ושוב האם אני נמשכת לבנות מיני או לא.
ג) לגבי עצם הצפיה סרטים, אני לא ממש מבין על מדובר, כפי שכתבתי, ובכל זאת ברור לי שזה בעייתי מאוד, בלשון המעטה. אם לא ממש אסור. עלפי ההלכה אסור לאדם לגרות יצר הרע בעצמו... ואני מבין שזה בדיוק מה שהסרטים הללו עושים לך. כמובן, שזה במקרה שלך היה אסור באותה מידה גם לגבי סרטי בנים.
ד) אני חושב שאת צריכה, בשלב הזה, פחות לעסוק בזה ופחות לחפור לעצמך בנפש בעניין. עד שזה ירגע יותר. גם אם קרה ואת נפלת וראית סרט כזה, תתייחסי לזה כמי שראה סרט לא צנוע (יש המון תשובות באתר על זה) ופשוט תניחי את זה מאחור. כמו כל הבנות בגילך, את חשה שנעים לך עם בנות מינך וזה משהו טבעי, אולם מבחינה מינית פשוט אל תחפרי בזה בעצמך...