close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המשך לשאלה

הרב יניב חניא  ד אייר, תשעח  19/04/2018

.......................

שאלה:

דבר ראשון ממש תודה רבה על התשובה, נס שיש את מי לשאול. קצת לא הבהרתי את המצב במדויק, לי יש רצון גדול לגמור בחוץ, לא בדרך קבע בכלל, ברור שזה לא אמור להיות ככה לכתחילה, בכל מקרה זה תמיד אחרי שאנחנו מקיימים יחסים רגילים ואשתי מגיעה לסיפוק ורק אחר כך אני גומר עליה. לפי מה שראיתי בסוגיה אני לא רואה הסתייגות בנושא או חילוק בין היד לגוף וגם לא על האישה או לא. אם זה לא טוב אני אשתדל אבל הייתי רוצה לדעת שזה לכתחילה ושלא יהיה לאשתי רגשות אשם... אחרי היחסים שהיו לי לפני התשובה נראה לי שזה ממש לכתחילה. אני ממש התחברתי למה שאמרת שעיקר יחסי האישות הם בשביל לחבר בינינו ביחוד כאשר אנחנו לא מתכננים להביא עוד ילדים. בקשר לימי הביוץ זה ברור שלא? ממש תודה רבה.

תשובה:

כשאתה כותב "לפי מה שראיתי בסוגיה", למה הכוונה? דברים שראית שרבנים כותבים? בגמרא? תשובות ממקומות אחרים? קשה לי להתייחס בלי לדעת על מה מדובר. 
תשובות נוספות בנושא-
דרך איברים
שלום וברכה,

קודם כל ישר כח על זה שהצלחתם למרות החזרה בתשובה והחוויות הקודמות לשמור על חיי
אונונת עי האישה
שלום וברכה,

השאלה שלך בהחלט קשה, כי מצד אחד יש לכם בעיה אמיתית (אי קיום יחסים שבע שנים זו
צניעות
כשאתה שואל "מה הדין", האם אתה מתכוון לעצם השימוש בהם?

לגבי העניין של שבת זה פשוט יותר,
יחסי אישות
אם מדובר בחודשיים, אני מניח שחלק מהזמן הזה תהיו אסורים, בגלל ההפלה (מעולם לא נתקלתי בביטוי "לידה שק
יחסים
Tני חייב להודות שהתיאורים המאוד גרפיים שהיו בשאלתך מעט מפריעים לי. לכאורה אין צורך הפירוט כל כך גדול
מין אורלי (בעל באשתו) בעיינים עצומות
אכן יש איסור הסתכלות ולכן עצמית העיניים יכולה להועיל. אולם ישנה סיבה נוספת לבעיה של בעל שמנשק או יות