close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ספר חדש לאורה רבקה וינגורט- אור הלבנה

מערכת שורשכט שבט, תשסח05/02/2008

אורה רבקה ויינגורט, היוצרת של שחנשי"ם יוצאת בספר חדש- "אור הלבנה", שמסכם ארבע שנות הסתכלות יהודית נשית על עבודת ה'.

אורה רבקה וינגורט מוכרת לגולשי (ובעיקר לגולשות) שורש דרך מאמריה הרבים שפורסמו אצלנו תחת הכותרת "שחנשי"ם".
השחנשי"ם, כשמם, הן שיחות לב ונפש של נשים בנושאים הקשורים לעבודת ה', למעגל החיים, לצד השני של היהדות ועוד. רבות מכן נרשמו כמנויות כדי לקבל את ה"עלון" (בהעדר הגדרה טובה יותר), במייל ורבים מאוד נהנו מהזווית המאוד מיוחדת של הצגת הדברים.
דפי השחנשי"ם פורסמו מידי חודש ועסקו בענייני אותו חודש, כשהם מנסים להאיר בכל פעם זווית חדשה ובלתי רגילה של אירועי אותו חודש. המשותף לכל
הנושאים, בין אם מדובר על צניעות, על שמחה או על סתם רגעי משבר קטנים הוא אור האמונה והמבט המיוחד של האישה היהודיה על המציאות.

כעת רוכזו התכנים הללו בספר, "אור הלבנה" שמו. הספר כולל את המאמרים, השירים, סיפורי החיים הקטנים ואת כל חוכמת החיים המיוחדת של "שחנשי"ם" ושל גיבורות הדורות של היהדות.

וכך נכתב בספר על תחילת חודש חשוון של שנת השמיטה-
זהו סיפורו של האדם. אדם שנקרא על שם האדמה ממנה לוקח, נגזר גם מן המשאלה – "אֶדַּמֶּה לעליון" (ישעיהו יד, יד). בין שמים וארץ אנו מוצאים את העצמות שלנו, וכנשים הדברים נכונים עוד יותר. הדיאלקטיקה התמידית בה אנו מוצאות את עצמנו, בין הרצון לנסוק והצורך לנחות, בין החלומות למפגש עם הקרקע, יכולה להגיע לסוג של הרמוניה אם אך נדע שהיא הנותנת, ודווקא במשיכה לשני הקטבים מונח השלום.

מיוחד ומקורי...

ניתן להזמין את הספר בחנות של שורשים
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה