close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בחר לך מסלול

חיים ולדומירסקיז חשוון, תשע25/10/2009

החלטת לעבור לחברה שלנו. ברכות! בחירה נבונה... אך לפני הכל לאיזה מסלול היית מעוניין להצטרף ?

לקוח – שלום, הייתי מעוניין להצטרף לחברה שלכם.
נציג שירות – בשמחה, היית בעבר לקוח של חברה אחרת ?
לקוח – כן. הייתי כבר לקוח של כמה חברות, אבל לא הייתי מרוצה.
נציג שירות – אפשר לשאול למה ?
לקוח – כן. אפשר.
נציג שירות – למה ?
לקוח – כולם שקרנים. אלה רק רוצים את הכסף שלי ואלה לא נותנים לי כלום, רק רוצים שלא אלך לחברות האחרות (בצורה די קנאית אני חייב לומר). החברה שלכם לעומת זאת נראית לי הרבה יותר אמינה. קראתי גם קצת את החוזה ...
נציג שירות – באמת? כבר קראת את החוזה? הוא מאוד ארוך. לא הרבה קוראים אותו...
לקוח – כן. עיינתי

בו. אני לא יכול להגיד שהבנתי את הכל, אבל בגדול נראה לי אחלה חוזה.
נציג שירות – אין מה להגיד - בחירה נכונה. רק אם אפשר שאלה קטנה – מה השם ?
לקוח – השם אלוקינו...
נציג שירות – בסדר גמור. רק בדקתי אותך... אז אם כבר קראת את החוזה אתה כבר יודע שאם תעמוד בתנאי החוזה תוכל מאוד ליהנות מהתנאים שלנו. מצד שני אם אתה לא מתכוון לעמוד בתנאי החוזה... עדיף שלא תעבור אלינו. בכל אופן – אתה מקבל מאיתנו במתנה דקות שיחה לאלוקים בלי הגבלה (+ שלושה מסרונים ביום), הצטרפות אוטומטית למסלול משפחה ושבת, הפרישׂה שלנו היא אינסופית + יעד נבחר אחד בלבד.
לקוח – נשמע מצויין. יש תקופת התחייבות ?
נציג שירות – כמובן. כל החיים.
לקוח – ואם אני רוצה לעזוב באמצע.
נציג שירות – זה בלתי אפשרי וחוץ מזה במקרה הזה תעבור למסלול "מומר" וזה ממש לא מומלץ...
לקוח – מה לגבי הטבות ?
נציג שירות – יש קצת בעולם הזה אבל רוב ההטבות בעולם הבא.
לקוח – אגב, מקבלים אצלכם דור שלישי ?
נציג שירות – אתה מצרי במקור ?
לקוח – כן.
נציג שירות – אז כן.
לקוח – איזה מסלולים יש לך להציע ?
נציג שירות – ראשית יש מסלול שכלל לא אציע לך, למרות שיש לנו לא מעט לקוחות שתקועים בו – זהו המסלול ללא התחייבות אבל התנאים שלו ממש גרועים (אמנם יש בתוכו תת מסלול "תינוק שנשבה" אבל זה רק דרך מחלקת שימור לקוחות). במסלול הזה אתה לא מקבל הטבות משפחה ושבת, כמעט אין דקות שיחה עם אלוקים וגם אם יש לא ממש יודעים מה לומר...
לקוח – לא, לא, לא שום מסלול כזה ולא שום מסלול בלי מעלית שבת... תן לי איזה מסלול סולידי.
נציג שירות – אז ככה - יש לנו את המסלול האשכנזי – מסלול שנועד יותר ללקוחות המחושבים שלנו. הרבה טקסטים מתוחכמים בתפילות, גפילטעפיש בשבת ולא אוכלים קטניות בפסח.
לקוח – ok, נחמד... קראתי בפרוספקטים שלכם גם שיש מסלול אשכנזי ייקי.
נציג שירות – זה בדיוק אותו מסלול, רק שאומרים עלינו לשבח לפני שיר של יום וברוך שאמר לפני הודו.
לקוח – ולמה זה טוב ?
נציג שירות – לא ברור... בכל אופן אולי תהיה מעוניין במסלול הספרדי ?
לקוח – מה הוא כולל ?
נציג שירות – אתה מקבל חינם חבילת שירים ופיוטים ויכול לאכול במבה בפסח...
לקוח – שווה... אז איפה הקץ' כאן ?
נציג שירות – יש לך סליחות כל חודש אלול ב5 לפנות בוקר.
לקוח – אין סיכוי... השתגעתם ?
נציג שירות – אפשר לחפף פה ושם, בטח שללקוח חדש. חוץ מזה אפשר לשבת בקדיש...
לקוח - אפשר לשבת גם בתחנון של שני וחמישי ?
נציג שירות - לא צריך להגזים. אז מה אתה אומר ?
לקוח – אתה יודע מה, דווקא חבר שלי סיפר שהוא במסלול מאוד אטרקטיבי...
נציג שירות – אני יודע לאיפה אתה חותר... אין סיכוי...
לקוח – מחכים רק שעה אחרי בשר... משהו כזה.
נציג שירות – אמרתי לך רד מזה! מי בכלל סיפר לך על זה ? זה סגור. נגמר. לא קיים.
לקוח – אל תמרח אותי... אני לא פראייר. אני רוצה להצטרף למסלול הולנדי גם.
נציג שירות – מה אתה חושב?! כולם רוצים! אין סיכוי. התכנית סגורה למצטרפים חדשים. אנחנו בכלל מפסידים על המסלול הזה. קח מסלול תימני עם אתרוג בגודל אבטיח, מסלול גרוזיני עם בית כנסת בצורת בית מקדש... אין סיכוי ? ... טוב נו – קח הולנדי. אבל אל תספר לאף אחד... אני כבר הולך להסתבך בגללך.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה