close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכינו עצמכם לחורף ו... לשפעת החזירים

יהונתן גליסד חשוון, תשע22/10/2009

יהונתן גליס, מטפל בכיר בסוגוק אודות החיסון נגד שפעת החזירים, על הסכנות והקשיים ובעיקר על דרכי מניעה טבעיים נגד השפעת בחורף הקרוב.

איננו מקבלים הרבה מידע מהממסד הרפואי ומהתקשורת בנוגע לחיסון נגד שפעת החזירים.
הנה רשימה חלקית של דברים שלדעתי היה ראוי לומר לציבור-
1. קצב ייצור החיסון הוחש, והחיסון מעולם לא נבדק על בני אדם. יו"ר ועדת הבריאות של האיחוד האירופי ומומחה למחלות הריאה וולפגנג וודברג אמר שיש הרבה מאוד סיכונים הקשורים לחיסון החדש נגד שפעת החזירים. יש לו הרבה חששות בנוגע לחברת התרופות נוברטיס שמפתחת את החיסון. התמיסה שהחיסון מורכב ממנה מורכבת מתאים סרטניים של חיות ו"אנו לא יודעים אם תיווצר תגובה אלרגית של הגוף אליהם". חלק מהרופאים חוששים שעצם ההכנסה של אלו לגוף יגדיל את הסיכון לחלות בסרטן. החיסון, כפי שג'ונס לוואר, נשיא המכון ע"ש פול ארליך, אמר – יכול לגרום לתופעות חמורות יותר מהתופעות שהנגיף המקורי יכול לגרום להם.
2. החיסון נגד שפעת החזירים יכיל תימרוסל, חומר משמר עם כספית וגם זרזים כימיים שונים כדי להגביר את עוצמתו.
3. החיסון נגד שפעת החזירים יכול להגדיל את הסכנה בגלל שהוא ידכא את המערכת החיסונית וכך תישארו עם הגנה פגומה. אין עדויות לכך שאפילו חיסון נגד שפעת רגילה מעניק הגנה משמעותית לאנשים שמקבלים אותו או שהתברכו בחיסון חזק.
4. הרופאים עדיין לא יודעים מדוע החיסונים שניתנו ב-1976 לשפעת דומה, גרמו לשיתוק אצל כ"כ הרבה אנשים באמריקה. וזה אומר שאין להם מושג אם החיסון החדש יגרום לאותם בעיות.
5. אם ח"ו תפגעו מהחיסון, חברות התרופות יהנו מהגנה משפטית אשר הובטחה להן, שתמנע כל אפשרות של תביעת נזיקין.
6. אף חיסון נגד שפעת לא יעיל כמו ויטמין D שיכול להגן עליכם מפני שפעת. זו אחת הסיבות שבגללה אין כמעט מקרי שפעת בקיץ. מיעוט חשיפה לשמש, שהייה במבנים כל היום וקרם הגנה, הם מהגורמים ליכולת הפחותה להתמודד עם נגיפים ומחלות.
7. חברות התרופות מרוויחות מיליארדים מהיצור של החיסון מכיסם של האזרחים, כי המימון הראשוני הוא ממשלתי.

לעדכונים ודברים נוספים כנסו לאתר "אמת אחרת".

שימו לב – גם הרופאים המבינים דבר מרגיעים מלחץ וחרדה מפני השפעת ובחורף שנגמר בחצי הדרומי לא היו שינויים משנים עברו.

מהפתרונות הטבעיים ה"פשוטים" לחורף:
* רפואה מונעת: חיזוק מערכת החיסון בכל גיל כבר מעכשיו ע"י תוספים טבעיים ופורמולות בנוסף לאכילה כמה שיותר בריאה...

ויטמין C לכל החורף, מצוי גם בטיפות וסוכריות לילדים. מינון מומלץ ליום: 200-500 מ"ג ליום בשעות הבוקר\הצהרים. בשעת חולשה או חלילה מחלה: 2-3 גרם ליום. בחורף שעבר ילדי לקחו כל יום 'סוכריות' ויטמין ובימים שהפסיקו החלו סימני מחלה.

רצוי להחזיק בבית טבליות אבץ למציצה (במקום כדורי מציצה אחרים) ללקיחה מיידית בהתחלת חולשה או הרגשת חולי. האבץ מגביר את ההתנגדות החיסונית למלחמה בפולש.

מומלץ לשהות בשמש בשעות החמות למס' דקות כמה פעמים בשבוע לצורך קליטת ויטמין D. קרני השמש מסוג אולטרא סגול הופכות כולסטרול הנמצא בעור לויטמין D. בין השאר הוא פעיל במע' החיסון, בשמירת הסידן, מונע עייפות ודכאון עונתי.

* מיצוי פטריות הקיסר הסיניות (מכיל קורדיצפס, לינצ'י ועוד) – גאוות הטכנולוגיות המתקדמות של הרפואה הסינית מהקורפורציה "פוהו" – השפעה חזקה באיזון ביולוגי חיסוני. מניעה וטיפול מיידי עם יכולת "חיסול" שפעות בזמן קצר בעז"ה ולעוד המון בעיות, בכל גיל! במקרה של עלית חום עקב זיהום ויראלי או בקטריאלי, בדר"כ תסמיני המחלה יטושטשו ויעלמו כבר משעה-שעתיים אחרי הנטילה. מומלץ.

לפרטים ולעוד פתרונות רבים ונפרדים למניעה וטיפול עם או בלי הרופא, ניתן לפנות אלי. אין בדברי המלצה לוויתור על ביקור רופא.

יהונתן גליס – מטפל בכיר בסוג'וק , נטורופתיה תזונה פרחי באך ועוד

לכל שאלה בכל עניין – [email protected] 0504-0504-83
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה