close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס "מוח אחד" לגברים, נפתח במכללת שלם

מערכת שורשז חשוון, תשע25/10/2009

מכללת שלם לרפואה משלימה מודיעה שקורס לגברים בשיטת "מוח אחד", ייפתח בשבוע הבא במכללה. עד כה, מעטים הגברים שזכו להכרה של מוח1 הבינלאומי.

מכללת שלם לרפואה משלימה מודיעה שקורס לגברים בשיטת "מוח אחד", ייפתח בשבוע הבא במכללה. עד כה, מעטים הגברים שזכו להכרה של מוח1 הבינלאומי. "יש רק מומחה אחד בתחום הזה שהוא יהודי חרדי - שחר אדלשטיין. והוא ילמד אצלנו!" אומרת ד"ר מרים הופמן מנהלת המכללה.
הקורס החדש במכללת שלם ילמד את שיטת הטיפול המיוחדת המטפלת בחרדות, דיסלקציה, לקויי למידה, בעיות של קשב וריכוז וכן בעיות רגישות יותר. "מוח אחד", מתאם למעשה את תפקוד 2 האונות במוח.

מהו "מוח אחד"?

"מוח אחד" היא שיטה הרואה את האדם כמכלול. בניגוד לרופא 'רגיל' המטפל במקום הכואב, או באיבר הנגוע, הוא מתבונן רק על החלק שבתחום התמחותו, הרי שהשיטה הנוכחית כוללנית ומתעסקת עם ההוויה של האדם במובן הרחב שלה. בעצם, מטפל בשיטה הנוכחית, משחרר חסימות פיזיות - רגשיות ע"מ להגיע למציאות בו המטופל חי את חייו מתוך בחירה ולא מתוך אילוץ. "האדם", ע"פ השיטה, "מורכב מאינספור חלקים ונושאים, תפקיד המטפל – לזהות את אותם חלקים בתוך כל המכלול ולתאם ביניהם כדי שיתפקדו בהרמוניה מלאה ויתגברו על כל קושי, במקביל לדרבון המוח ע"מ להפעיל את יכולת הבחירה של האדם.

מטבע הדברים נושא כה עמוק דורש טיפול ממי שהוסמך ובעל מטענים רוחניים חיוביים וראויים, מכללת שלם מביאה את הטובים ביותר בתחום בעלי יראת שמיים והבנה רוחנית מקיפה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה