close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ספר תורה וחמישה פרקי תהילים לזכות גלעד

מערכת שורשכט אב, תשסט19/08/2009

מעמד מיוחד של הכנסת ספר תורה לזכות גלעד שליט יתקיים היום בקבר רחל, באותה שעה בדיוק יקראו המוני בית ישראל חמישה פרקי תהילים לזכותו.

התפילות להחזרתו בשלום של גלעד שליט לא נפסקות לרגע. כבר 4 שנים שכל יהודי, בכל נקודה על הגלובוס, מוסיף את שמו של החייל החטוף ("גלעד בן אביבה") לתפילותיו ומייחל בכל לב לשובו המהיר משבי החמאס. לצד התפילות והפעולות הדיפלומטיות מתכוונת קבוצת ישראלים, להרעיד את השמיים שבוע לאחר יום הולדתו של גלעד, בערב ראש חודש אלול: ספר תורה מהודר שנכתב לזכותו, יוכנס ברוב עם לקבר רחל אמנו, האם היהודייה שמסמלת את האימא האוהבת והדאגנית, זאת שקיבלה את ההבטחה האלוקית "ושבו בנים לגבולם".

מחר, באותה שעה בדיוק, יקראו המוני בית ישראל, דתיים וחילוניים, ספרדים ואשכנזים, מסורתיים וגם כאלה שלא, ימנים ושמאלנים, בקבר רחל ובתל אביב, בישראל ובכל העולם חמישה פרקי תהילים לזכות גלעד שליט. העניין המשותף יאחד את עם ישראל סביב המטרה הקדושה והחשובה. אבנר לב ארי, שעומד מאחורי מבצע התהילים האוניברסאלי ומי שבעזרת השם יכניס את ספר התורה לקבר רחל, מסביר כי ספר התורה מייצג את המאחד שבעם. "אנחנו מתכוונים להעביר מסר של אחדות ישראל, ערבות הדדית. גלעד הוא קונצנזוס של כל העם, כל העם מזדהה עם גלעד. האחדות היא סביב ספר תורה, הרי כל אחד ירצה להיות חלק מהספר שנכתב לזכותו של גלעד".

פחות משבוע לאחר יום ההולדת של גלעד שליט, בשעה 17:00 תגיע תהלוכה מרשימה וססגונית לכיוון קבר רחל, במעמד רבנים, אנשי ציבור. לכשיגיע הספר ורבים שילוו אותו פנימה, תתקיים תפילה עולמית במעמד אלפים לשלומו של גלעד, אז גם יקראו סימולטנית בכל העולם את חמישה פרקי התהילים (כ', כ"ד, קכ"א, ק"ל, קמ"ב). כלי תקשורת רבים מתעתדים להשתלב במעמד המיוחד ולהביא את קול האמונה והתפילה לכל בית בישראל.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה