close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המטרה: ילקוט לכל ילד

מערכת שורשא אב, תשסט22/07/2009

חניכי תנועת "אריאל" ועמותת "אורות חסד" אוספים ילקוטים לילדים!

גם בחופש, חניכי תנועת הנוער 'אריאל' לא מתבטלים: בימים אלו יוצאות תנועת "אריאל" ועמותת "אורות חסד" במבצע התרמה משותף שנועד לאפשר לילדים ממשפחות נצרכות להיערך לתחילת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה כשהם מצוידים כיאות, פיזית ומנטאלית. "כשתלמיד מגיע לכיתה ואינו חש בחוסר או בבושה הנלווית לחוסר בציוד חיוני, הסיכוי שלו ללמוד ולצמוח גבוה לאין ערוך", מסבירים בתנועה.

הקשר של אריאל עם עמותת "אורות חסד", עמוק יסודי וותיק. העמותה מזוהה עם פעילות ציונית דתית ומספקת מדי שבוע במשך שנים ארוכות, מוצרי מזון למשפחות נזקקות ברחבי הארץ, מסייעת בקשיים כלכליים שונים - רכישת תיקים לבית ספר בקיץ, תנורים ומעילים בחורף, מיזמי 'קמחא דפסחא' לפני החגים, סיוע לתושבי שדרות ופעילויות חסד נוספות.

בכספים שיתקבלו מהתרמה המשותפת עם 'אורות חסד' יירכשו תיקים לילדים לבתי הספר, חניכים מבתים נצרכים יקבלו הנחות שמתקשים לשלם עבור מחנות הקיץ והסמינריונים. ההתרמה מבוצעת ע"י החניכים של תנועת אריאל. שירה מנדלסון רכזת המדריכות בתנועה אומרת כי "הפעילות החברתית והתנדבותית של חניכי וחניכות התנועה, היא גורם חשוב בעשייה החינוכית שלנו ובעצם משלימה במעשה חברתי, את הערכים עליהם מתחנכים בתנועה".
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה