close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ערוץ 7 וסטנדר משתפים פעולה!

מערכת שורשג תמוז, תשסט25/06/2009

אתר ערוץ 7 השיק לוח לימודים חדש בשיתוף אתר סטנדר, שישרת עשרות אלפי תלמידים והורים המחפשים מקומות לימודים

אתר ערוץ 7 (inn), מהמובילים במגזר הדתי לאומי ואתר סטנדר הודיעו היום על פתיחת לוח לימודים משותף.

אתר סטנדר מספק מידע על מאות מסלולי לימודים ומוסדות חינוך של הציבור הדתי לאומי, לצד יעוץ והכוונה בבחירת מקום לימודים ומקצוע. האתר, שהוקם לפני כשנה, משרת עשרות אלפי תלמידים, הורים ומורים המחפשים מידע על מוסדות חינוך.

בשנתיים האחרונות נראה שהמודעות לחשיפה באינטרנט גוברת גם בקרב מוסדות הלימודים. למרות השמרנות המאפיינת את קברניטי החינוך הדתי, מנהלי המוסדות מבינים היום את הצורך הדחוף בהופעה במדיה המקוונת.

"קצב חדירת המדיה האינטרנטית לעולם החינוך הדתי הולך וגדל: עשרות רבות של אתרי אינטרנט ברמות שונות של איכות ושימושיות הוקמו עבור מוסדות חינוך רק בשנה האחרונה. פגשנו גם ראשי ישיבות שאוסרים על תלמידיהם לגלוש באינטרנט מטעמים חינוכיים, אבל מבינים שהם חייבים לפרסם באינטרנט בכדי לחשוף את המוסד להורים ולתלמידים הפוטנציאליים. צריך לזכור שעד לפני כשנה מנהלי מוסדות רבים התייחסו אל האינטרנט בביטול ולא הבינו שהתלמידים וההורים משתמשים ברשת כמקור מרכזי לשאיבת מידע" אומר יהודה יפרח, מנכ"ל סטנדר.

ההיצע העצום של מוסדות לימוד לציבור הדתי בישראל יוצר קושי כפול – הן מצד התלמידים והן מצד מוסדות החינוך. תלמידים רבים (והוריהם) מתקשים לאפיין את המוסדות ולהבין איזה מהם עשוי לענות על הצרכים שלהם. פעמים רבות בחירת מוסד לימודים נעשית על בסיס שמועות, סטריאוטיפים, חצאי עובדות ותחושות בטן. הקושי נובע במידה רבה, מהיעדר מידע איכותי ומספק על המוסדות השונים ועל הסגנון החינוכי שלהם. מצד מוסדות החינוך הקושי בגיוס תלמידים הולך וגובר משנה לשנה. מוסדות חדשים נפתחים בקצב מסחרר: רק השנה, לדוגמא, נפתחו שבע מכינות קדם צבאיות חדשות!

בערוץ 7, שבשנים האחרונות התבסס כאחת הבמות המרכזיות לפירסום למגזר הדתי, מודעים לכך שאחוז ניכר מהפירסום בציבור הדתי הוא בתחומי החינוך והתרבות. בד בבד עם המעבר לממשק החדש של האתר, הבינו אנשי ערוץ 7 את הנחיצות בלוח לימודים איכותי שמספק מידע חיוני לציבור הדתי והחרדי.

לדברי מנהלי אתר סטנדר, לקראת שנת הלימודים תש"ע חלה בעולם החינוך הדתי עליה משמעותית בתקציבי הפרסום שמופנים לפרסום באתרי אינטרנט, על חשבון הפרסום בדפוס. לדעתם, לפני שמחליטים על חלוקת תקציב הפרסום, יש לקחת בחשבון שזמן הגלישה בשבוע של נער ממוצע, גבוה בהרבה מזמן הקריאה של עלוני שבת ועיתונות מגזרית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה