close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עובדים זרים- סור מרע ועשה טוב

נתנאל אריאל/ מהגולשיםטז חשוון, תשע03/11/2009

חברי ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי אודות סוגיית העובדים הזרים- אם יעבדו יהודים, לא יצטרכו זרים. דעה

ההנהגה הצעירה באיחוד הלאומי מחזקת את עמידתם האיתנה של שר הפנים אלי ישי ושל יו"ר הוועדה לטיפול בבעיית העובדים הזרים חה"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה), שדורשים מממשלת ישראל לתת לרשויות ולגורמי אכיפת החוק את הגיבוי ואת הכח לפתור את בעיית העובדים הזרים.

חברי ההנהגה הצעירה אומרים כי "העובדים הזרים צריכים למצוא את מקומם במדינות מוצאם. מדינת ישראל הוקמה כדי להיות בית לאומי לעם היהודי, ולא מדינת כל אזרחיה".
עוד אומרים בהנהגה כי "אין זה מוסרי להשתמש בטענה המניפולטיבית של ילדי העובדים הזרים, כי כל עובד זר שהגיע לארץ ידע מראש שבתום התקופה הוא יצטרך לעזוב. עובד זר שנגמר לו אישור השהייה חייב לעזוב את הארץ, שאם לא כן ישראל תוצף במאות אלפי מהגרים, שכבר היום מתדפקים על דלת המדינה".
חברי ההנהגה מוסיפים "אנחנו כצעירים מבינים לליבם של ילדי הזרים, אולם אנו מבינים שלמרות שהלב אומר להשאיר השכל הישר מחייב להחזיר אותם לארצות מוצאם. לא ייתכן שילדים יזכו לחסינות בזמן שהוריהם מצפצפים על החוק".
"מדינת ישראל חייבת להמשיך להיות 'יהודית ודמוקרטית' ולכן המדינה חייבת לגבש מדיניות הגירה ברורה ומוגדרת, כמקובל במדינות המערב. אם מדינת ישראל לא תטפל בבעיה במלוא הרצינות הבעיה תלך ותגדל, ונמצא את עצמנו מאבדים את הרוב היהודי בישראל. כיום יש 430 אלף עובדים זרים בישראל וזה כ5% מתושבי המדינה".
ההנהגה הצעירה באיחוד הלאומי קוראת לרבנים ולמחנכים לחנך בדרכם של הרב קלישר והרב מוהליבר, ולעודד את הציבור לעבוד בחקלאות, בנייה וסיוע לקשישים.
לדברי ההנהגה עבודה עברית היא "סור מרע ועשה טוב". אם יהודים יאיישו את המשרות האלו ממילא לא יהיה צורך בעובדים זרים כלל.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה