close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

על גרביים ועל אנשים

יוני לביאיד אלול, תשע24/08/2010

מה עושים עם הניגודים המרובים שבין בני הזוג? האם הם יכולים להיות חומר הבעירה הפנימי של הזוגיות, או שמא חומר התבערה?

האם הבדלים בין בני זוג הן סיבה לנתק את הקשר? ברור שהתשובה לא יכולה להיות 'כן' קצר ופשוט, כי אז אפשר לסגור את הבסטה על כל הנושא של זוגיות ונישואים. לא רק שאפילו תאומים זהים הם לא זהים לגמרי אלא שההוא שם למעלה החליט שצריכים להתחתן דווקא עם מישהו מהמין הנגדי, על כל המשמעויות שבדבר...
אלא שכנראה חלק מהעניין של הנישואין והסיבה שהם מצליחים זו דווקא העובדה שיש פערים והבדלים בין הצדדים! זה מביא לבית שבונים יחד הרבה הפריה, גיוון ואיזון.

השאלה הגדולה היא עד כמה ישנם הבדלים ובאילו תחומים. אם הייתם דומים מידי – הייתם משתעממים יחד. אם אתם שונים מאוד – עלולים להיגרם פיצוצים. ברור שעדיף שתהיה התאמה (גם אם לא דמיון) בתחומי יסוד כמו סגנון דתי, שאיפות בחיים ורמה אינטלקטואלית. כשמתגלים במהלך הפגישות כל מיני פערים, בררו האם מדובר בנושא שעלול להפריע לניהול התקין של חיי משפחה, עד כמה הוא קיצוני אצל כל אחד מכם, ואיזה מן אנשים אתם - נוקשים ומקובעים או גמישים ומתחשבים. העיקר - לא להיבהל מכך שאתם שונים, ותהיו בטוחים שעל כל הבדל שאתם מגלים עכשיו, תגלו אחרי החתונה עוד שניים. צריך רק לאבחן מתי הם תוקעים גלגלים בעגלה הזוגית ומתי הם יהיו השמן שיעזור לה לנסוע.

אז איך סבתא שלי הייתה אומרת? מי שמחפש זוגות מתאימים לגמרי, שילך לחנות גרביים...
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה