close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ריהוט גינה: הטרנדים הלוהטים לשנה הקרובה

מערכת שורשכב טבת, תשפב26/12/2021

מהם הטרנדים הנוכחיים של ריהוט הגינה?

תגיות:

גם אם הקיץ עוד רגע מסתיים והחורף סופסוף יגיע, מהחצר שלכם אתם יכולים ליהנות במשך כל ימות השנה. המון גשם אין לנו, כאן בישראל, ואם אתם ממילא מתכננים לחדש ולרענן את הבית, הגינה או המרפסת ראויות לתשומת לב לא פחות מכל פינה אחרת בבית. אז רגע לפני שאתם יוצאים למסע קניות ומחליפים את כל ריהוט החצר שלכם, כדאי להכיר את הטרנדים המרכזיים – ולהבין מה באמת נכון עבורכם.

צורה: קווים ישרים
הסגנון המודרני משתלט על עיצוב הבית כולו, וגם על החצר שלנו. הוא משפיע על הסטיילינג בהמון דרכים שונות, והקווים הישרים הם ללא ספק מאפיין משמעותי

מאוד. כשאתם בוחרים ריהוט גן שימו לב לפרט הזה, שכן הפריטים היוקרתיים והמודרניים מאופיינים ברגליים ישרות, מסגרת נקייה ושולחנות מרובעים. אפשר למצוא גם לא מעט חלופות מעוגלות יותר, ויש להן יתרונות משלהן, אבל הסגנון המודרני מתמקד בקווים ישרים וחלקים יותר, בלי עיטורים ובלי תוספות מיותרות.

צבע: אפור שולט
בכל הקשור לצבעים, נדמה שהאפור בהחלט מככב השנה, אבל הוא בוודאי לא לבד. למעשה, כשאתם בוחרים ריהוט גן לחצר או למרפסת, רצוי להתמקד בצבעים המועדפים עליכם, בסגנון האידאלי מבחינתכם וכמובן בצרכים היומיומיים שלכם. כך, ריהוט שחור צובר לא מעט אבק, בעוד גוונים רכים יותר כמו לבן, שמנת או אפור בהיר, הם גוונים שמעניקים מראה נקי הרבה יותר. חשוב לא פחות מכך, אלה הם הגוונים שמעניקים את הטאץ' האורבני ויוצרים אווירה נפלאה.

חומר גלם: ראטן או אלומיניום?
פעם היה זה העץ המלא ששלט כמעט בכל פריטי הריהוט לגן או למרפסת. אלא שהיום כבר ברור לחלוטין שיש חלופות מרשימות ופרקטיות לא פחות, ואפילו יותר. ריהוט גינה מראטן נחשב לריהוט יוקרתי שניתן להזמין בצבעים ובעיצובים שונים, והוא מבטיח לנו עמידות רבה גם בקיץ וגם בחורף. באופן דומה ניתן ליהנות גם מרהיטי אלומיניום עוצמתיים, ומי שמעדיף מראה נקי ומפואר יותר עשוי לבחור בזכוכית מחוסמת, שהיא כמובן זכוכית חזקה ועמידה מאוד.

מעל לכל: הנוחות מנצחת
הקווים הישרים, הצבעים הרכים והחומרים הנכונים הם שיבטיחו לכם תוצאה מנצחת. עם זאת, כדאי לזכור שהפריטים הללו אמורים לשמש אתכם, ורק אתכם. במילים אחרות, לפני שאתם בוחרים מערכת ישיבה לגן רק משום שהיא טרנדית ומרשימה, נסו להבין אם היא מתאימה לחצר שלכם, ולצרכים היומיומיים שלכם. כך היא תשרת אתכם בטווח הארוך, ולא רק במהלך השנה הקרובה.

מאמר בחסות גנים ורהיטים בנוסף קיים מבחר ענק של מיטות שיזוף לגינה במחרים ללא תחרות

 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה