close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שוואקי סוגר את הקיץ ברחובות

מערכת שורשטו אלול, תשע25/08/2010

הופעה קרובה של יעקב שוואקי בארץ הקודש, תתקיים ביום שני הקרוב במתחם הספורטק ברחובות במופע ענק, בו גם יבצע שוואקי לראשונה את להיטיו מהדיסק החדש לבי במזרח

לאחר המופע הכפול בקיסריה, יעקב שוואקי, גדול הזמר החסידי העולמי, מגיע לראשונה לעיר רחובות למופע שינעל את אירועי המוסיקה היהודית- חסידית בארץ לקיץ זה .
ענק הזמר החסידי מגיע לרחובות למופע סוף קיץ שיתקיים ביום שני הקרוב כ' באלול (30.8) בהפקת ענק יחודית ב"ספורטק" העירוני בהשתתפות הזמר החסידי מנדי ג'רופי תושב העיר, מקהלת שירה חדשה, תזמורת מורחבת ועוד...
ההופעה התאפשרה הודות לשיתוף הפעולה הפורה בעיריית רחובות בראשותו של ראש העיר רחמים מלול לבין חבר מועצת העיר, יו"ר חגיגות ה- 120 של העיר עו"ד מתן דיל.
אמיתי כהן, יועץ מיוחד לרה"ע מציין בשמו של מלול כי: "עיריית רחובות ממשיכה להגביר את הקצב ומקיימת אירועי תרבות עירוניים ובינלאומיים לכלל האוכלוסיות, נמשיך להעצים את רחובות כעיר תרבות מובילה ונמשיך לפתח מוסדות תרבות ופעילויות לכולם".
מתן דיל, יו"ר חגיגות ה- 120 לעיר מוסיף כי: "השנה רחובות חוגגת 120 שנה להיווסדה ובמסגרת החגיגות, אחד מאירועי הדגל של השנה, כראוי לעיר המדע והתרבות, בחרנו להביא לרחובות את גדול הזמר החסידי העולמי, יעקב שוואקי, במחיר השווה לכל נפש על מנת שתושבי העיר יזכו ליהנות ממופע תרבותי יהודי ייחודי ראשון במעלתו".
בחודש שעבר הופיע שוואקי באמפיתיאטרון קיסריה במופע כפול בהשתתפות עשרות נגנים ואמנים אורחים ובהפקת ענק שהייתה המושקעת ביותר בהיסטוריה של המוזיקה החסידית בארץ ובעולם כולו.
כאמור, לצד השירים והלחנים המוכרים יציג שוואקי לראשונה ברחובות, בהופעה חיה את להיטיו החדשים מאלבומו "ליבי במזרח" שיצא לשוק בשבועות האחרונים , בו חזר שוואקי למקורותיו המשפחתיים ובסגנונו המיוחד כמובן, שר הפעם ברוח המוזיקה המזרחית.
עמיחי יוזן מ"קידום הפקות" האחראית להפקה הכוללת של המופע מספר כי "ההפקה היא ענקית, משהו שלא היה עד היום ברחובות ובאזור כולו, מדובר על השקעה של סכומי עתק בהרכבת הציוד הנדרש, בהבאתו של שוואקי ומלוויו לארץ , ועד ארגון המופע עצמו, כולל קמפיין השיווק ופרסום. וב"ה לאחר מאמצים רבים ועזרה מגורמים שונים הצלחנו לעשות זאת וזכינו לצרף את העיר רחובות לבימת ההופעות של המוסיקה החסידית בכלל ואלו של שוואקי בפרט".

המחיר אגב, לרחובותים שבינינו יהיה מסובסד ויעמוד ע"ס 45 ש"ח. כרטיס רגיל: 89 ש"ח


לרכישת כרטיסים און ליין: www.shwekey.com או במשרדי "הכרטיס" : 03-9666141
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה