close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תערוכת ces, כל מה שגדגאט

מערכת שורשו שבט, תשעא11/01/2011

סקירה מצולמת ומעוררת תיאבון של תערוכת ces בלאס וגאס. מה התחדש בעולם הגאדג'טים? מה מכינות הימרניות ומי לא היתה בתערוכה ובכל זאת שלטה בה?

תערוכת המחשבים והאלקטרוניקה הגדולה בעולםCES מתקיימת מידי שנה בלאס וגאס ארה"ב, ומביאה אליה מאות אלפים מכל העולם (השנה קרוב ל-130,000 איש) מיטב החברות המותגים והזיופים מכל העולם מציגים את פרי פיתוחם, מי שלא שם לא קיים.



כל השבילים והדרכים המובילות עוצבו בקפידה ובסגנון מיוחד ובסדר מופתי, שטיחים מיוחדים נפרסו לאורך כל המסלולים, שחקנים וסלבריטאים מרחבי העולם הגיעו כדי לעשות קד"מ למותגים שונים, שירות צחצוח נעליים למי שבאמת אין זמן לעשות את זה לבד בכניסה לתערוכה והמון דוכנים מרשימים של כל הגדג'טים שיעשו את שנת 2011.



עיקר הפיתוחים השנה היו שיגעון התלת מימד מסכים מיוחדים לסרטי 3D שגרמו ליצורים מכל העולם לשוטט בתערוכה במשקפי התלת מימד. וכמובן מחשבי ה- TABLET ממיטב החברותDELL, Black Berry, SAMSUNG ועוד מבחר עצום של זיופים מסין ושאר מדינות המזרח הרחוק.

המעניין ביותר הוא שדווקא חברת אפל "שמחרימה" את הכינוס השנתי זכתה גם השנה להמון אזכורים באמצעות חברות אחרות אשר מציגות אביזרים שהותאמו למוצרי אפל וכמובן מחשבי TABLET במודל חיקוי ל-i-PAD של אפל.



LG, SONY ו- SAMSUNGהפגינו מופע ראוותני במיוחד עם קולקציה אדירה של מסכי LED בעיצובים מדהימים, מסכים דקים במיוחד (LG הציגה מסך LED בעובי של כ-4 כרטיסי אשראי) וכמובן מסכי ה-SMART TV, כמו"כ חברות רבות השיקו מסכי LED עם מצלמת SKYPE לקיום שיחות וידאו באמצעות האינטרנט.

בסמסונג השיקו קולקציית מצלמות דיגיטליות לצילום בתנועה, את ההדגמה של המצלמה החדשה המחישו ע"י מגרש מכוניות משחק בתנועה.

SONY השיקה את הפלייסטיישן החדש ושלט מיוחד ל- Google TV

DELL השיקו מחשב- TABLET עם מקלדת ומסך מסתובב.

יצרנית הטרקטורים JCB השיקה טלפון סלולארי לעובדי בניה חסין מים, נפילות חזקות במיוחד, חדירת חול ושאר מרעין בישין.

להיטים מיוחדים! מקלדת Bluetooth ל- Black Berryהמקרינה באמצעות לייזר את המקשים על השולחן, תג דיגיטלי עם מסך וידיאו ע"ג כרטיס שנתפס על דש הבגד, יצרני רמקולים הציגו מערכות SURROUND מובנות ברכבי יוקרה ועוד...



הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה