close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אפליקציה יהודית חדשה לטלפונים חכמים

מערכת שורשיט טבת, תשעא26/12/2010

אפליקציה חדשה לטלפונים חכמים מאפשרת ליהודים בכל העולם להוריד כלים המתאימים לצרכיהם- איפה יש מנין, אוכל כשר, סידורים, ספרי קודש ובתי כנסת. המערכת מתממשקת עם הטלפון שלך, בכל מיקום משתנה.

שרון דניאל, מי שהביא את SKYPE לישראל לפני כ-7 שנים, ביחד עם עוד קבוצית מפתחים מציג כלי חדש, הניתן להורדה חינם כבר עכשיו למכשירי iPhone , iPad, Android. (בקרוב ל BlackBerry).

• מובייל מניין נועד לאפשר ליהודים בכל העולם לקבל את כל המידע הדרוש להם בזמן אמת. באפליקציה עשרות אלפי נקודות עניין יהודיות בכל העולם. מדובר במאגר היהודי גדול ומרתק- בתי כנסת, מקוואות, מסעדות כשרות, בתי ספר, מלונות כשרים, כל הזמנים ביהדות, סידור ועוד. ניתן בלחיצת כפתור לארגן מניין עם משתמשים אחרים הנמצאים ברדיוס הקרוב אליך ביותר, נתמך ע"ג מפה (דמוי GPS) בכל מקום בעולם !

האפליקציה היא באישור ובהמלצת גדולי ישראל, והרב הראשי לישראל.

אומרים מפתחי האפליקציה לשורש-
"החלטנו להשתמש באמצעים המתקדמים ביותר הקיימים כיום כדי לאפשר ליהודים למצוא את מה שמעניין אותם בלחיצת כפתור. אין סיבה שמי שמחפש מסעדה כשרה יתחיל לעשות חיפושים במנועי חיפוש כדי למצוא את מבוקשו. בנוסף, מאחר שכיום יש לנו האפשרות לדעת את מיקומו המדוייק של כל טלפון סלולארי, אנו משתמשי בזה כדי לסייע לאנשים לארגן מניין, בלחיצת כפתור ב אי-פון כמובן. היישום הושק לפני יומיים. קיבלנו תגובות מדהימות והורדות ממדינות שאפילו לא צפינו מהם פעילות כלשהיא. אנו מאפשרים לכולם להוריד את האפליקצה חינם בהקשת mMinyan ב AppStore למשתמשי האי-פון, או ב Market למשתמשי האנדרואיד"

כאמור, ניתן להוריד חינם ! mMinyan
www.m-minyan.com
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה