close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שמחה, אמונה ובנין- סוכות בחברון

מערכת שורשיח תשרי, תשעא26/09/2010

כמיטב המסורת של השנים האחרונות, יחגגו מחר (שני) עשרות אלפי אנשים בעיר האבות את חג הסוכות, מערת המפכלה, הופעות, חנוכת גן ילדים חדש ועוד...

ארועי החגים בחברון הפכו מזה כבר לחלק בלתי נפרד מהווי החג עבור רבבות יהודים מהארץ ומחו"ל, מספר המבקרים, המטיילים והתיירים המגיעים לחברון עולה בהתמדה ב"ה וכבר חצה את קו השישים ריבוא (600,000) בשנה. פעילי היישוב נערכים לחגיגה המונית של שמחה לכל המשפחה.

מסורת ארוכת שנים היא ארועי שמחת החג ברחבת מערת המכפלה, אשר מידי חול המועד דואגת לארח על במה אחת את מיטב אמני המוסיקה היהודית-חסידית. הפעם ישמחו את קהל ההמונים גדול הזמר החסידי מארצות הבאחת ליפא שמלצער בהופעת בכורה בחברון עם תזמורתו של רובי בנט, אודי דוידי עם מיטב הלהיטים, חיים ישראל במופע 'דרך חדשה', עדי רן, חיזקי סופר, הזמר מאיר שמחה מארצות הברית, רולי דיקמן ,יובל טייב עם הלהיט 'עם אחד' ונער הפלא נתנאל ישראל. את הארוע ינחה יקי אדמקר.

אירוע נוסף הצפוי במהלך האירועים הוא הנחת אבן פינה לגן ילדים חדש בשכונת אברהם אבינו, בהשתתפות סגן שר החנוך הרב מאיר פרוש. נושא גן הילדים בחברון העסיק גורמים שונים בחדשים האחרונים. ברוך ה' מספר הילדים בחברון עולה, והצפיפות בגני הילדים גוברת. הישוב זקוק לגן ילדים נוסף, וצורך זה הוכר גם במשרד החינוך. אתר מתאים אותר על שטח קרקע ריק בבעלות יהודית ליד שכונת אברהם אבינו וכבר הוחל בהכנות להציב מבנה יביל במקום, אך העבודה נקטעה והדבר לא אושר. כביטוי לדרישתם לצדק ולזכויות אדם, והפסקת אפליית ילדים יהודים, יתקיים טקס הנחת אבן פינה לגן הילדים החדש.

רשמו לפניכם: יום שני, ד' דחוהמ"ס י"ט תשרי תשע"א החל מהשעה 12:00 ברחבת מערת המכפלה. הפרדה מלאה, הכניסה חופשית. פרטים והסעות בטל. 1.800.400.456.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה