close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עמיר בניון- הכי גבוה שהדמיון יכול

מערכת שורשכז אלול, תשע06/09/2010

לקראת ראש השנה משחרר עמיר בניון משחרר את אלבומו העשירי "לדעת הכל". בשלב זה האלבום ניתן להורדה בלבד באתר "נבל עשור", כולל רצועה לשמיעה!

לקראת ראש השנה משחרר עמיר בניון משחרר את אלבומו העשירי "לדעת הכל". בשלב זה האלבום ניתן להורדה בלבד באתר "נבל עשור", בלינק www.nevelasor.co.il/ladaathakol.aspx.

והפעם, חידוש נוסף, האלבום ימכר בעיקרו דרך האינטרנט ולא בחנויות הרגילות של המוסיקה. למרות שמהדורה פיזית (קטנה) תצא לחנויות מיד אחרי ראש השנה, בהפצת ארומה.
ביחד עם הדיסק משחרר עמיר סינגל חדש ומרגש במיוחד - "הכי גבוה", המצורף, ויופץ בימים הקרובים דרך לינקטון.

מי שמכיר את הקריירה של עמיר בניון כבר הבין שהיא יכולה להיות כל דבר בעולם, מלבד צפויה. הוא הספיק כבר לשחרר אלבום שכולו רצועה אחת ("הרהורים"), לקפל את האמת שלו בתוך שירי מחאה ("אני אחיך", "לא כחול לא לבן", "התקווה" ועוד), להקליט שיר עם 11 חברי כנסת ("שיר ערש"), ואפילו לזעוק למשיח מתוך הפלייליסט של גלגלצ ("עומד בשער"). וכמובן, להנפיק שלל להיטים אהובים ("ניצחת איתי הכל", "כשאת עצובה", "מורה לחיים", "שמחות קטנות" עם מיכה שטרית, "שלכת", "מחשבות" עם יהודה מסס ועוד). עכשיו הוא עושה את זה שוב אחרת.

אלבומו ה-10 של עמיר בניון, "לדעת הכל", זמין לרכישה החל מהיום, באתר נבל עשור. "נניח ובא לי לשבריר שנייה, שכבר חלפה, להיות זמר-יוצר נורמטיבי, ואני מקבל את תחלואי הענף כגזירת שמים", אומר בניון, "אבל למה זה צריך לקחת שנתיים? על כל אלבום שרואה אור יש לי עוד שניים על המחשב, בחשבון פשוט. למה אני לא יכול לרוץ אחרי יום באולפן ולומר 'ראו'?".

מדובר בניסיון מסקרן להתנתק מאילוצי תעשיית הפלסטיק בשוק המוזיקה. המהירות, הפשטות והזמינות קורצות ל"נבל עשור", וכעת המשחק מתחיל.

"לדעת הכל" מורכב מ-12 שירים מגוונים במיוחד. יש בו שיר על תחיית המתים ("חזון יחזקאל", שהספקתם כבר להכיר כסינגל הראשון), להיט מרגש על הדמיון של בניון ("הכי גבוה"), שיר במקצב טראנס ערבי ("אדם"), בלדה מפעימה שמזכירה את האיכויות של "ניצחת איתי הכל" (שיר הנושא "לדעת הכל"), עיבוד בלדתי לשיר שכתב הבבא סאלי ("אשמח בך"), שיר בגוון בלוזי מסקרן ("כד מזכוכית"), שיר א-קפלה שבו מלווה בניון את עצמו ("ילד") ושלל בלדות כובשות ומקסימות.

לשמיעת רצועה מהאלבום, הכי גבוה-
 
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה