close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהנדסת מכונות מכרמיאל הקימה חברת הי טק המעסיקה נשים חרדיות

מערכת שורשי תשרי, תשעא18/09/2010

מהנדסת מכונות מכרמיאל הקימה חברת הי טק המעסיקה נשים חרדיות, כרמיסופט- בית תוכנה חדש... ופרויירט חדשני...

החזון של חניתה פרידמן מכרמיאל היה להקים חברת תוכנה בצפון הארץ. אבל לא סתם חברת תוכנה, אלא חברת תוכנה שתקיים בהרמוניה שלושה מרכיבים חשובים ויעילים: בית תוכנה שייתן פתרונות תוכנה איכותיים ולא יקרים לעסקים , מתן תעסוקה הולמת לאנשים ובעיקר נשים בצפון הארץ והכשרת והעסקת אנשים ובעיקר נשים מהמגזר החרדי בצפון הארץ.

כיום עובדות בחברה 12 נשים , שתיים חילוניות והיתר חרדיות , כולן נבחרו על סמך יכולותיהם וכישוריהם. לכולם השכלה של הנדסאיות תוכנה . לחניתה פרידמן–, 20 שנות ניסיון בפתוח ושיווק טכנולוגי, בעלת השכלה של מהנדסת מכונות מהטכניון, יד ימינה היא רחלי נחמיה – מהנדסת תעשיה וניהול עם התמחות בפיתוח תוכנה למערכות מידע מהטכניון, בעלת 14 שנות ותק בפתוח וניהול תוכנה,
בימים אלה פועלת כרמיסופט להשגת עבודות מלקוחות. ויש כבר לא מעט עבודה הקשורה בבניית מערכות תוכנה המקושרות לבסיסי נתונים, אתרי אינטרנט ופורטלים, מממשקי אדם- מכונה, התאמת מערכות ארגוניות לצרכי המשתמש, פיתוח תוכנה למכשירים ניידים, פתוח תוכנה למערכות משובצות מחשב ובדיקות תוכנה.
כרמיסופט יודעת לתת מענה בכל התחומים ובמחיר הוגן , לעשות עבודה מעולה, תוך עמידה ללא פשרות על איכות ולוחות זמנים.

לדברי חניתה פרידמן : "הדבר המרכזי שיש לעשות הוא ליצור סביבת עבודה המתאימה לחרדים. אם משקיעים מעט מחשבה והרבה רצון טוב, ניתן להתאים את סביבת העבודה ואת תנאי העבודה לציבור החרדי. יש להקפיד על מקומות ישיבה נפרדים לגברים ונשים, על מניעת הכנסת אוכל שאיננו כשר לחברה, על קוד לבוש מתאים, על סינון מתאים של תכנים באינטרנט ועל מספר פרטים נוספים. אם מתכננים הכל מראש לא מדובר בהשקעה כספית משמעותית."
החברה תצא בקרוב בקמפיין פרסומי בהיקף של מאות אלפי שקלים בכל כלי התקשורת. במקביל שוקדת החברה על הכנת תוכנית עסקית כדי לצאת לסבב שלישי של גיוס הון בהיקף של כחמישה מליון שקלים המיועדים להרחבת מערך השיווק ופיתוח מוצרים. החברה מחפשת משקיעים שיהיו שותפים לחזון ומעוניינים להיות שותפים בחברה קצת אחרת על בסיס עסקי.

מה יודעים לעשות בכרמיסופט :
כרמיסופט מבוססת ברובה על כוח אדם נשי, מהמגזר החרדי, מכרמיאל והסביבה, בעלות השכלה בתחומי התוכנה.החברה מספקת פתרונות תוכנה בזמן קצר ובמחיר תחרותי לעסקים, ארגונים, מפעלים הזקוקים לפיתוחים, התאמות ושינויים במערכות הניהול שלהם בזמן קצר ובעלות נמוכה כמו כן, משמשת כקבלן משנה עבור בתי תוכנה גדולים וחברות היי-טק הרוצים להתמקד בפיתוחים הכבדים ולהעביר את העבודות הקטנות לביצוע בחברה קטנה, זריזה ויעילה. לחברה התמחות בפיתוח למערכות משובצות מחשב (Embedded), בבניית יישומים למסופונים ניידים, ובהקמת אתרי אינטרנט מורכבים)
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה