close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איילת שקד: "על כל רוצח שישוחרר - נבנה עשרות בתים ביהודה ושומרון"

מערכת שורשכב אב, תשעג29/07/2013

ח"כ איילת שקד התייחסה הבוקר, להחלטה שהתקבלה אמש בממשלה, לשחרר מחבלים רוצחים ואמרה: ""בשונה מהאמריקנים שמסרבים לשחרר אפילו את פולארד, אנחנו משחררים 104 רוצחים מתועבים שרצחו נשים וילדים כאילו קהו חושינו".

צילום: ויקפדיה
ח"כ איילת שקד (הבית היהודי) התייחסה הבוקר (שני) במליאת הכנסת, להחלטה של ממשלת ישראל, לשחרר מחבלים רוצחים עם דם על היידים: "בשונה מהאמריקנים שמסרבים לשחרר אפילו את פולארד, אנחנו משחררים 104 רוצחים מתועבים שרצחו נשים וילדים כאילו קהו חושינו. בשביל מה? בשביל הזכות לשלוח את מולכו לדבר עם עריקאת?", תהתה ח"כ איילת שקד.

ח"כ שקד שאלה מעל דוכן הכנסת, מדוע ישראל משקיעה כל כך משאבים בתפיסת מחבלים, ואז משחררת אותם: "בעצם אנחנו בחצי הדרך לסגור הגירעון", אמרה בציניות. "קיצוץ דרסטי בתקציב השב"כ וסגירת בתי הדין הצבאיים - לשם מה המדינה משקיעה משאבים
כה רבים בתפיסת מחבלים ובהעמדתם לדין אם בלאו הכי כולם משתחררים? בשביל מה לתקצב שופטים, עורכי דין, רכזי שטח?" שאלה שקד.

ח"כ שקד פנתה גם לרשות הערבית, ואמרה:  "אני רואה את החגיגות שלכם ברמאללה. קחו אותם (את האסירים שישוחררו). ככה אתם נראים, זה הפרטנר שלנו".

ואת הכותרת של דבריה היא שמרה לסוף החלק המדיני של נאומה. "כדאי שתדעו שעל כל רוצח שישוחרר נבנה בתים ביהודה ושומרון", הצהירה. "ככה זה עובד משחר הציונות - אנחנו בונים והם הורגים. כל אחד עושה את מה שהוא יודע, את מה שהוא מכיר".

בתוך כך, במפלגת הבית היהודי רמזו אמש (ראשון) כי  "הימין יפוצה בקרוב על ההחלטה לשחרר מחבלים". סגן השר אלי בן דהן מהמפלגה, נשאל בשיחה עם כתבים האם הובטחה תמורה לשחרור האסירים וענה: "אם הובטח לא אספר את זה כאן, אך תראו את זה בקרוב".  בשבוע שעבר העריכו גורמים במערכת הפוליטית שבמקביל לשחרור האסירים, יאפשר רה"מ נתניהו את חידוש הבנייה בהתנחלויות, לאחר ההקפאה בחודשים האחרונים.
הוסף תגובה
צילום: ויקפדיה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה