close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אבו מאזן: "במדינה הערבית שלי, לא יהיה אף ישראלי"

מערכת שורשכג אב, תשעג30/07/2013

בזמן שבוושינגטון מחדשים נציגי ישראל והרשות את המשא ומתן, אמר אבו מאזן בקהיר כי, במדינה הערבית שלו: "לא יהיה אף ישראלי, לא אזרח ולא חייל".

בשעה שנפתחות שיחות בין הנציגים הישראלים לפלסטינים בוושינגטון מחדד הלילה יו"ר הרשות הערבית אבו מאזן, את החזון שלו למדינה הערבית שהוא רוצה - "לא יהיו בשטחי המדינה ישראלים. לא אזרח ולא חייל". אבו מאזן התייחס גם להסדרי הביטחון של מדינה ערבית,  והסביר כי ברמאללה מעוניינים בפתרון דומה לזה שבסוריה או בסיני, כלומר נוכחות של כוח בין-לאומי או רב-לאומי.

ובזמן שבוושינגטון מתנהלות שיחות על חלוקת ארץ ישראל, נורתה הבוקר (ג') מצפון רצועת עזה לעבר שטחי המועצה האזורית שער הנגב. הפיצוץ אירע בשטח פתוח. לא נגרם נזק ואיש לא נפגע. כוחות הביטחון עורכים סריקות

באזור על מנת לאתר את נפלי הרקטה.

ירי זה הוא המשך לניסיונות של ארגוני הטרור לשגר רקטות לעבר ישובים ישראלים. בשבוע שעבר דיווחו תושבי המועצה האזורית אשכול על הדי התפוצצויות, אולם מסריקות שערכו באזור כוחות הביטחון לא אותרו נפלי רקטות והערכה היא שהן נפלו ממערב לגדר הגבול, בשטחים פלסטינים.

באותו השבוע נורתה רקטת קסאם ממרכז רצועת עזה לעבר שטח ישראל, והתפוצצה בשטח פתוח ליד אחד מיישובי המועצה האזורית אשכול שבנגב המערבי.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה