close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חוזרים לקטיף

הרב שמואל אליהוה שבט, תשסז24/01/2007

צריך לחזור לגוש קטיף. מה יקרה, יזרקו אותנו משם? נחזור עוד פעם ועוד שבע פעמים. ממילא אין למגורשים בית לחזור אליו, הוילות ששרון הכין להם התבררו כ"ספין" הן קטנות ועשויות קרטון ולא מכילות את המגורשים.

אם יספרו לכם מחר כי ביסוד ההחלטה של אולמרט להתגייס לטובת ההתנתקות עמד כסף, הרבה כסף שהגיע אליו מתחת לשולחן האם תיפלו מהכסא? כנראה שלא. ואם יספרו לכם שהכסף הזה הוא כסף אירופאי שמקורו מארגונים אנטישמיים או ערבים – זה לא יהיה פלא גדול. כבר ראינו נשיא מדינה שלחץ בכל יכולתו לחתום על ההסכם של הרס ימית ומסירת כל סיני עם מחצבי האורניום שנמצאו בה. עם שדות הנפט תמורת שלום שמתברר היום מה שהיה ברור מלכתחילה. אחרי כמה שנים התברר שהוא קיבל מיליונים של דולרים מאיזה מיליונר צרפתי ונפטר בכך שהתפטר מכהונתו בלבד. למה אני מערב אתכם בכל הרעל הזה? כי צריך להציל את מדינת
ישראל מהמושחתים, תלמידיו של שרון. הם אולי לא "מומרים להכעיס" הרוצים בהשמדת המדינה כמו וענונו וחסידיו השחורים של אבל הם בהחלט "מומרים לתאבון" שעוצמים עיניים וכבר למדנו שהשוחד יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים אפילו אם הם דתיים.

צריך לנקוט יוזמה!!

צריך לחזור לגוש קטיף. מה יקרה, יזרקו אותנו משם? נחזור עוד פעם ועוד שבע פעמים. ממילא אין למגורשים בית לחזור אליו, הוילות ששרון הכין להם התבררו כ"ספין" הן קטנות ועשויות קרטון ולא מכילות את המגורשים. ה"מקדמות" שניתנו אחרי ביזיונות רבים נאכלות כי אין עבודה. הכספים שהובטחו מארה"ב לא התקבלו. מה שהוקצב לפיצויים ניתן לקיבוצים עוטפי עזה על תמיכתם במהלכי ה"שלום". (שרון - לא?)

אז למה שנעשה להם חשבון? בסוף ישברו כמו שנשברו באלון מורה ובכל מקום אחר. זה תלוי בנו. אין להם שום דרך ושום כיוון. יכול להיות שהתקשרות תציג אותנו כהזויים. אבל בסוף הם יבינו שאין לנו דרך אחרת. בסופו של דבר האמת תורה דרכה. למה לא לחזור?

הרי כל ההבטחות של מצרים שתשמור על ציר פילדלפי לא קוימו, (הופתעתם?) רצועת עזה הפכה להיות כמו דרום לבנון. החמאס עלה בניגוד להבטחות הנלהבות של כל תומכי ההתנתקות והפרשנים. צה"ל לא מגיב על הפגזות שדרות כמו שהזהרנו במודעות ענק. הן עדיין התלויות על תחנות האוטובוס באשקלון ובישובים עוטפי עזה. כמו שידענו בדיוק איך הדברים יתנהלו, כך אנחנו יכולים לתאר את העתיד. באותה חכמה בדיוק. והחכמה הזאת אומרת שאין להם מעצורים. וכבר עברנו פעמיים חורבן בעקבות הנהגה של מושחתים. בית ראשון ובית שני. לא צריך חורבן בית שלישי!

צריך להפוך את כיוון נסיעתה של העגלה. לדעתו של אולמרט וחבריו המושחתים מ"קדימה" (שר המשפטים ושר האוצר, רשות המיסים, והמשטרה, ועוד, ועוד, ועוד, ועוד). לדעתם צריך להמשיך עם פינוי ישובים ולפחות עם פינוי מאחזים. לחלק נשק לרוצחים ולתת כסף למצרים. לבטל מחסומים ולגעור במפקדי הצבא שמסכנים את חייהם.

צריכים להחליף את כיוון התנועה. צריכים לחזור לגוש קטיף. אנחנו צריכים מאה אמיצים שיבואו עם ציוד ושקי שינה. כמובן שנבוא עם נשק ותחמושת אבל אל תדאגו, צה"ל יאלץ לאבטח אותנו, וזה יעשה לו רק טוב. נעלה לנווה דקלים או לישוב אחר. זה שלנו, גורשנו בתואנת שקר וצריך להחזיר את האמת למקומה. מי מתגייס?

האמת היא שהרעיון הזה הוא לא המצאה שלי. הוא המצאה של "שבי חומש" שעלו בחנוכה וראו הצלחה גדולה. זה רעיון שצריך להקים אותו ולהרחיב אותו בכל ישוב וישוב מחדש. שהמדינה תתחיל להתעסק עם שבי נצרים ושבי כפר דרום. שבי בדולח ושבי ניסנית.

מי מתגייס?

לטופס רישום ליוזמה
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה