close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אריחי זכוכית אמנותית למוסדות חינוך

יהודית יהלוםכה סיוון, תשעא27/06/2011

אריחי זכוכית אמנותיים אותם האמנית יהודית יהלום מאינטר-ויטראז' מעצבת, יוצרים חיפוי ייחודי שמשלב גם עיצוב מיוחד וגם חיפוי מושלם לקירות.

אנו מציעים ציפוי של אריחי זכועית לציפוי ולקישוט קירות המוסדות חינוך, במיוחד במבני חינוך זה יכול לשדרג את המראה החיצוני של בית-הספר ולהעלות אותו בכמה רמות, ולהביא את בית הספר למצב שיראה טוב יותר ממבני חינוך אותם אנו מכירים.
בסטודיו, פיתחנו אריחי זכוכית מדהימים ביופיים. עם אלמנטים אבסטרקטים שמזכירים אבני-חן
יקרות. חיפוי קירות בית-הספר יהפך לדבר נפוץ מאוד שמוסיף חן לכל המבנה.
מובן שחיפוי בזכוכית אמנותית לבית הספר הינו ייחודי והעיצובים יפים ביותר לעומת חיפוי קירות רגיל.
לובי בית הספר והמסדרונות שבו,הם חלל שכל הזמן יש בו פעילות ילדים מורים הורים. לכן חשוב ככל הניתן לשמור על המראה החיצוני ולהפוך מקומות אלו למקומות מטופחים שנעים לשהות בהם.
 


כמו כן חשבתי על רעיון להעביר מסר חינוכי לילדים דרך האמנות. ע"י שילוב של אמרות חז"ל בתוך אריחי זכוכית. אמרות בעלי משמעות רבה. שילוו את הילדים מקטנות והלאה.
חיפוי זכוכית אמנותית משיג בדיוק את המטרות האלו באופן טבעי נעים יותר לשהות בתוך מקומות אלו, כך שישנה חשיבות גדולה לשלב את האלמנטים האלה בעיצוב המקום.
חיפוי זכוכית אמנותית ניתן להתאים לסגנונות שונים גוונים שונים בהתאם למבנה. כמו כן ניתן להשתמש בסגנון מינימליסטי המאופיין בקו נקי ומודרני. לעומת זאת ניתן להתאים חיפוי זכוכית אמנותית עם יותר אלמנטים ויותר צבעוניות כדי ליצור אוירה חמימה יותר.
החשוב ביותר חיפויי זכוכית אמנותית אלו מתאימים ביותר למקומות ציבוריים. הם עשויים מחומרים חזקים במיוחד. וטובים לטווח ארוך של עשרות שנים.
וכן זהו פיתרון מושלם לטווח הרחוק. חיסכון גדול בתמונות מתחלפות במסדרונות בית הספר שלהן יש בלאי גדול מאוד.

באדיבות סטודיו אינטר ויטרז', יהודית יהלום
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה