close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ביטול הצפירה ביום העצמאות

מהגולשיםיט אלול, תשסה23/09/2005

ביטול הצפירה יהיה הרבה יותר מאשר חוצפה או ציניות. זה שילוב קטלני של טמטום ואטימות. באותן דקות דומיה ספורות (3 בשנה, למען הדיוק) יוצרת הצפירה יותר סולידריות לאומית מאשר הדגל או ההמנון.

כפי שפורסם בקול ישראל, מתכננת הממשלה החל משנת 2007 (כלומר בעוד שנתיים) לבטל את הצפירה הנהוגה ביום השואה וביום הזיכרון. סגנית הממונה על הטקסים במשרד ראש הממשלה, הגברת רותם חמן מסרה כי ההחלטה התקבלה לאחר דיונים בהם נטען כי מכיוון שאין שום מדינה אחרת אשר מקיימת צפירה כלל-ארצית מספר פעמים בשנה, אין צורך בהמשך מימון המנגנונים הדרושים לקיום הצפירות (מעבר למימון המוזרם גם כך לכוננות שעת-חירום)
האם אין גבול לחוצפה??? הרי אין אדם אחד בארץ אשר לא חווה את זוועות השואה ו/או השכול בעצמו או דרך משפחתו! האם אנחנו יכולים לממן מכספי משלם המיסים פרויקטים גרנדיוזיים
וראוותניים אך כאשר מגיעים להקצבה מינימאלית לקיום דקות דומייה ספורות בשנה, דקות אשר מאחדות את כל העם באשר הוא – זה לא???
אנו קוראים לכולכם לתת יד למניעת ההחלטה המבישה הזאת! לא ניתן לציניות הקרה לשלוט בחיינו! יש דברים יותר חשובים מכסף!!!

ובאנו על החתום,

אזרחים שזוכרים.



לתשומת לבכם: אין מדובר ב"מספר פעמים בשנה", אלא בשני מועדים בלבד: יום השואה ויום הזיכרון. נכון שאין לדבר אח ורע במקומות אחרים. תושבי חוץ שהתמזל מזלם להיות כאן בדיוק במועדים הללו עמדו נפעמים נוכח הסולידריות הלאומית. ביטול הצפירה יהיה הרבה יותר מאשר חוצפה או ציניות. זה שילוב קטלני של טמטום ואטימות. באותן דקות דומיה ספורות (3 בשנה, למען הדיוק) יוצרת הצפירה יותר סולידריות לאומית מאשר הדגל או ההמנון. האם יש לגב' הממונה על הטכסים מחולל-סולידריות בסדר גודל כזה "חסכוני" יותר? כך, לאט לאט, פרור אחר פרור, הורסים כל מה שנבנה כאן.

ותעבירו הלאה - ולמי שיש כתובת מייל של ראש הממשלה - גם אליו.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה