close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יוזמה- מפגש רווקים ורווקות בירושלים

מערכת שורשיב כסליו, תשע29/11/2009

קבוצה של צעירים יזמה מפגש מיוחד לרווקים ורווקות בירושלים, מפגש, הכרויות, שיחות על מה שבוער וגם הזדמנויות מעשיות...

"אז מה? לא פעם אני מוצאת את עצמי מהרהרת לגבי המקום בו אני נמצאת, הרבה זמן אני מחפשת מקום משלי, פינה חמה משלי וכשאני מתבוננת סביבי חברות וחברים שלי כבר מצאו את עצמם ואת מקומם ועלה בידם להקים בתים בישראל. ואני, וודאי קצת מכם, נשארנו קבוצה מדדה מאחור. נדמה שאצל כולם החיים ממשיכים במסלולם ואילו אני עדיין שואלת את עצמי מהי הדרך? כיצד אוכל גם אני לגעת באושר?
ניסיתי כיוונים שונים, הצעות רבות, אך הן לא צלחו יפה. נותרתי על אם הדרך, כשיחד עימי קבוצת חברות וגם חברים שיצא לנו לא פעם לשוחח על החוויות הלא נעימות.
כולנו מודעים לבעייתיות- רבים מאיתנו לא מוצאים בנקל את בן זוגם. וכמה שזה עצוב לראות את מי שיכול כבר לפרוח ויש לו את כל הנתונים המתאימים והראויים לכך, קצת עזוב מאחור, כולם עסוקים בשלהם ולא ממש שמים לב שאפשר לנסות ולעשות, להזיז עניינים ולהביא אור גדול לחיי"

המונולוג הזה הוא דוגמא לאחד הזרזים שגרם לקבוצה של צעירים ליזום מפגש רווקים ורווקות שיעסוק בענייני זוגיות. מדובר על חסד וגם על כישרון- להרים ערב לרווקים ורווקות הדן בענייני השעה, לפתח את הנושא בצורה עניינית, ערכית ומכובדת שבסופה תניב פירות ותוצאות ברוכות
הכנס, למגזר הדתי לאומי, יתקיים ביום ראשון כו' בכסלו 13/12/09 בבית הכנסת הגדול בירושלים. (רח' המלך ג'ורג' 56 ירושלים) בשעה 19:00 וילווה בשדכניות/ים ויועצי זוגיות- מקצועיים ומבינים בתחום.
ניתן להירשם (ולא חובה) לפני הכנס אצל דניאל 054-2814625
לדברי המארגנים המטרה היא לסגור מספר קצוות בבת אחת- לפגוש מספר שדכנים/ניות. להיכנס למאגר גדול ולחפש... כשכל מי שתקווה בליבו –מוזמן.

בתוכנית-
- שיחה מרתקת מהרב זאב פטשינו M.F.C יועץ נישואין ומשפחה, קאוצינ'ג בשיטת S.W.E.N
- פאנל שאלות ותשובות, יענה הרב ישי ליפשיץ – יועץ זוגי וגרפולוג מומחה בתחום.
- הכרויות על גבי טפסים, דרך שדכניות ושדכנים, ואולי גם פנים בפנים.
- כיבוד קל

"אז מה שיש לי לומר הוא שאני מחכה ומזמינה את שאר החברים והחברות, לערב נעים וגם יעיל. ומי יודע אם לעת כזאת הגענו למצוא את מבקשנו, ומודה בזו ההזדמנות למארגנים"- שולמית מלכה
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה