close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עלון חדש המרכז אירועים בחנוכה

מערכת שורשכב כסליו, תשע09/12/2009

ימי החנוכה ידועים בפסטיבלים ובמופעים הנערכים בהם, לקראת החנוכה מוציאים אנשי "קידום הפקות" חוברת המביאה ריכוז של פסטיבלים ומופעים, רק לדפדף ולהחליט לאן ללכת...

חנוכה על כל סמליו- מחמם לנו את הלב ויוצר אווירה משפחתית, חורפית וטעימה.
מי אינו זוכר את ימי החנוכה, החנוכיות שיצרנו בגן, הדלקת הנרות המשפחתית, שירת "הנרות הללו" ו"מעוז צור" המושרים מקטן ועד גדול, הסופגניות של אמא וערבי הלביבות אצל סבתא- חג של הרמוניה משפחתית.
ב"קידום הפקות" חשבו איך לנצל את ימי החג וההפוגה מהשגרה של אחרי החגים, והוציאו חוברת מהודרת , שמרכזת לנו את מגוון אפשרויות הבילוי , המותאמים למשפחה הדתית.
ימי החנוכה ידועים בפסטיבלים ובמופעים הנערכים בהם, החוברת מביאה לנו ריכוז של פסטיבלים ומופעים, רק לדפדף ולהחליט לאן ללכת, האם ללכת לאופרה בת"א, או לפסטיבל הקולנוע היהודי, האם לצאת עם הילדים לתיאטרון בובות בחולון, או למופע "המסע הכסוף של אלומניום" , " פאנטזי קידס" ועוד מופעים רבים.
לאלו, שאוהבים בילוי עם הילדים המועשר בידע ומפתח אינטלגנציה, מבחר רעיונות אטרקטיביים למקומות בילוי, כגון: מוזיאונים, מרכזי מבקרים, סדנאות העשרה להורים וילדים. לאלה שמחליטים להצפין, יכולים לשלב ביקור ב"חווית נהריים", במפעלי מלט , בגן התעשיה עומר, עם אטרקציות נהדרות כגון: אתר ראש הנקרה, סיור בעקבות גיבורים וביקור בבית לוחמי הגטאות, חצר תל חי, ועוד.
להורים הרוצים להמחיש לילדים את ימי החנוכה וסיפור הנס, העיר העתיקה בירושלים מציעה מבחר מסלולים ותוכניות מיוחדות במחירים מוזלים, מרכז דוידסון, טיילת החומות, מערת צדקיהו ועוד, דגם בית ראשון ביד בן צבי – ימחיש לילדים את ימי בית המקדש, ולהשלמת החוויה, אפשר להשתתף במופעי הזמר הנערכים במגדל דוד או בפסטיבל הקולנוע היהודי.
המדרימים יוכלו לבקר במצדה, ולבוחרים להגיע עד אילת, החוברת מביאה מבצעים מיוחדים לאטרקציות.
לחובבי הטיולים- מוגשות הצעות למסלולי טיולים המותאמים לעונה, בכל רמות הקושי, הניתן לשלבם עם ביקור במקומות בילוי ואטרקציות.
הצצה נוספת בחוברת מגלה כי בילו סנטר מציע- חווית קניות לאמהות ותעסוקה לילדים אאוטלט עזריאלי הרצליה- יוצא במבצעים מיוחדים לחנוכה.
וכמובן, לקינוח חגיגת הקניות, מבחר מסעדות מובחרות היוצאות במבצעים מיוחדים לחנוכה.
לזריזים בינינו, האוהבים לתכנן את נופשי החורף ולאלו שבוחרים דווקא לנצל את הימים לחופשה ולאגירת כוחות- מבחר הצעות לנופש בארץ ובחו"ל.
לדעתינו, שווה להיכנס לקשור ולדפדף במדריך, תקבלו הרבה רעיונות לחנוכה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה