close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תודה אברום, תודה בריטניה

צחי פנטון/ מהגולשיםכד סיוון, תשסז10/06/2007

והנה כולנו ראינו במו עינינו כיצד חתולי רחוב מקבלים אמפטיה גדולה יותר מבני אדם שהוחרב ביתם. אותם אומללים ירוקי חולצות שחשבו זאת –בתמימותם- לא שמו לב כיצד נשמתם כבר הושחתה ביודעין על ידי גורמים זדוניים.

כבר טענו כמה פעמים בעבר שאנו נמצאים בתקופה של ברירה. תקופה שבה מתבררים ערכי הטוב והרע ומוסרות המסיכות. זה טוב לטובים וזה טוב לרעים. כך יודע כל אחד מהו המוצר העומד לפניו ומתייחס אליו בהתאם להשקפתו.

בשנים עברו האור והחושך שמשו בערבוביא ואפשר היה להסתיר ערכי רוע והשחתה במסווה של דאגה לפרט, של יחסי אנוש ושל יפייפות נפש וכך נפלו ברשת רבים וטובים אשר חפשו באמת לאמץ ערכים טובים. כעת, כשהתחפושות יורדות, לא נותר אלא לברך על כך.

הרי כבר לפני אלפי שנים למדונו חז"ל שמידה רעה מתחפשת לה לעתים למידה טובה ולמדו אותנו להזהר מכך. כך למשל אמר רבי
שמעון בן לקיש על הפסוק "אל תהי צדיק הרבה": "כל מי שנעשה רחמן במקום אכזרי, סוף שנעשה אכזרי במקום רחמן" (קהלת רבה, ז' טז) וכך גם הסבירו חז"ל את מה שאירע לשאול אשר בזכות חמלתו על אגג, קבלנו את המן וצאצאיו עד היום..

והנה כולנו ראינו במו עינינו כיצד חתולי רחוב מקבלים אמפטיה גדולה יותר מבני אדם שהוחרב ביתם. אותם אומללים ירוקי חולצות שחשבו זאת –בתמימותם- לא שמו לב כיצד נשמתם כבר הושחתה ביודעין על ידי גורמים זדוניים.

או למשל, מזה שנים טוענים מימין ומשמאל שבית המשפט העליון הינו מוסד סגור ומסוגר של אנשים המקדמים אג'נדה פרטית ומשפחתית בשיטת שמור לי ואשמור לך ושמתחת לגלימות המכובדות מסתתרים אנשים קטנים מאוד. והנה אכן, שופט עליון שאך השתחרר לאחרונה מתפקידו החל להתיר חרצובות לשונות ומתגלה אדם קטן, פשוט וגס רוח.

או למשל, זוכרים את הטענות נגד התקשורת? והנה אחד מבכיריה הודה לאחרונה בכל פה כיצד ניסה לקדם אג'נדה אישית ליציאה מלבנון וסיכל כל נסיון לדיון ענייני ואמתי בצורך להשאר בלבנון כן או לא. זה לא רק אתרוג. כל ארבעת המינים נשמרים על ידי התקשורת בקפידה..

לפיכך לבי עולץ בקרבי על דבריו החושפניים לכאורה של אברום בורג. אותו לוחם גדול ומהולל למען ערכי חופש הביטוי, חירות הפרט, פלורליזם והומאניות. כעת גם התמימים אשר נצודו בעבר ברשתו מגלים שמדובר למעשה במשנה סדורה מאוד של הרס מדינת ישראל והציונות אשר התחפשה לה כל השנים תחת מעטה של ליבראליות והומאניות. רבותי לא דובים ולא יער, כעת הצייד מגלה לכם זאת בעצמו.

תשאלו מדוע לבי עולץ? ובכן די משעשע לראות את הנסיונות הפתטיים של ידידיו לשמיניה "ולמאה עשרימיה" להסביר את המהפך שחל בו, את התהליכים שעבר וכולי בלה בלה. חברים להד"מ, לא מהפך ולא מהפכה. זה אותו אדם ואותן דעות. פשוט נפלה המסיכה. הגיע הזמן שתבינו שכותרת יו"ר הכנסת ויו"ר הסוכנות הציונית היהודית (!) אינה הופכת את האדם לציוני נלהב וליהודי חם. ממש לא.

מי שנלחם באחיו הציונים מפריחי השממה וכובשי הגבעות, סופו שיילחם בכל אחיו ובכל עמו ויקרא לאומות העולם להכניעם ולהלחם בהם. סליחה שאני כל כך ישיר, אבל כבר כמעט כל הקברניטים מחריבי הארץ עצמם מכים על חטא מעל כל במה ומגלים את הידוע לנו מזמן, שכל גירוש יהודים, כל החרבת יישוב וכל מלחמה כנגד היהדות, רק מחלישה את מדינת ישראל ורק מעודדת את אויבנו המלומדים יותר והמלומדים פחות (קראו בעניין זה את חוברת "ההתפכחות" שליקטה מועצת יש"ע)

וכאן אני מגיע לחרם הבריטי ומדוע גם הוא משמח אותי. רבותי, מי הם ספקי הדלק העיקריים למדורה זו של הבריטים? הלא הם הוגי הדעות שהצמיח השמאל הישראלי. הלא המה אותם "אקדמאיים מלומדים" אשר בשם חופש הביטוי והשיסוי

מקדמים כבר שנים אג'נדה פוסט-ציונית ואנטי יהודית. הם אשר מעודדים את משלהבי הרוחות המוסלמים בקמפוסים בבריטניה והם הם אשר מלבים את אש השנאה במאמריהם בעיתונות הישראלית יום יום.

כמה משעשע לראות את ראשי השמאל מטכסים עצה כיצד להתמודד עם החרם. מעורר חמלה היה לראות את פניה נפולות הסבר של שרת החוץ עם יועציה. אותה גברת אשר יחד עם חבר מרעיה, ראש הממשלה וחבורתו, קידמה קדימה את הרס חזון הציונות והרס יישוב הארץ. על מה הינך מתפלאת? הרי זו בדיוק האג'נדה שמקדמים את ושכמותך – פרס ופרץ, ביילין וברק, איילון ויעלון, אולמרט ועוד וכל אותם אנשים (וגם אלופים ועתונאים) אשר בדרך כלל נזכרים להכות על חטא רק לאחר שכבר "היכו ביהודים".

היה זה שמעון פרס שאמר לאחר תוצאות הבחירות ב1996 שלצערו הישראלים הפסידו וניצחו היהודים.. אתם מבינים? נצחון הישראלים פירושו לשיטתם הוא קידום האינטרס הפלסטיני, המשך ריסוקה של ישראל בתהליכים כמו אוסלו וקידום ענייניהם הפרטיים, עסקיהם המשגשגים וכבודם האישי בטרקליני תבל (נכון, בסוף "גם ביבי" המשיך זאת בהסכם חברון, כך שלא באמת "נצחו היהודים")

וכאן אני מגיע להערת הסוגריים – תודה גם לש"ס.. אם היו עדיין בוחרים תמימים שחשבו שש"ס של לאחר גירוש קטיף וצפון השומרון איננה ש"ס של הכשר אוסלו, הנה גם אמת זו מתבררת ומתלבנת בדמות ההכרזה האומללה והצינית שיש להוקיר טובה לשמעון פרס על פועלו כל השנים למען היהדות... אכן בדיחה נפלאה ומשעשעת ואין לי ספק שביידיש זה נשמע יותר טוב. אולי גפני מוכן לתרגם.

אך נחזור לעיקר. ברוך השם כלל ישראל -"דתיים" "וחילונים" כאחד- מבין כיום טוב יותר מי הם החבורה שהובילה אותו כל השנים במתק לשון וכסות עיניים כאילו הם מובילים אותו לאור ערכי תנועת העבודה ההסטורית או ההדר הז'בוטינסקאי. הכל מבינים שמדובר היה באחיזת עיניים ולמעשה משולש ההון-שלטון-עיתון מובילים את העם והמדינה לעברי פי פחת.

כעת, כשמוסרות המסיכות מתברר מהי האג'נדה של אברום בורג ופרס, מתברר את מי באמת שירת טדי קולק כסוכן, מתגלה במערומיה האתיקה של אנשי התקשורת ונחשפת ערוותם של השופטים בדימוס.

זו הסיבה שיותר ויותר אזרחים במדינת ישראל שבים אל המקורות ומחפשים את זהותם והגדרתם במקום הטבעי והאמתי – בבית המדרש. לכן בתי המדרש "לשאינם דתיים" פורחים ומתרבים בכל רחבי הארץ ורוב הציבור כבר יודע שאת התשובות הוא צריך לחפש אצלו בלב פנימה ולא בטלויזיה.

בקיצור, כל מי שחשב בתמימותו שהממסד, או איך שלא תקראו לזה, מייצג את ארץ ישראל היפה, את ערכי הציונות השורשית וערכי היהדות, גילה סופסוף שמדובר למעשה בחבורת "נקבים נקבים, חלולים חלולים" .

לכן סבורני נמצאים אנו בתקופה יפה. זו תקופה חשובה מאין כמותה, תקופה בה האור נראה אור והחושך נראה חושך, וכל הרוצה אור, בא באמת אל האור.

אכן, רופא כל בשר ומפליא לעשות..

* סא"ל (מיל.) צחי פנטון הינו מראשי המטה המשותף ויו"ר ועדת החינוך באלקנה
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה